Mijn nieuwe parkietje:D

Gestart door L.isa, augustus 18, 2006, 13:51:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

L.isa

Hallo allemaal..
Ik heb net mijn nieuwe parkietje gehaald..ik heb een paar jaar geleden er ook wel 1 gehad..
Maar ik wou er nu toch wel weer aan beginnen!
Het is echt een schatje, het is een witte, met wat paarse veren..heel mooi! :-*
volgens mij word het een ventje want hij heeft een paarse snavel met om de neusgaten lichtblauw! 8)
Hij zit nu rustig op de bodem van de kooi alles te bekijken, en ik heb een rustig muziekje op gezet en daar word die helemaal rustig van :D
Ik zal jullie als die iets meer gewend is een foto laten zien :D

de naam ben ik nog niet helemaal overuit!
misschien weten jullie een leuke naam?  :-X

Groetjes Lisa

Robintje

#1
Gefeliciteerd met je nieuwe maatje. Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden saam.  :-*
Succes met 'm in ieder geval!  ;D

Naam suggesties:
Sparrow (ik zie aan je Avatar dat je Pirates of the Caribbean leuk vind), hoewel een parkietje naar een ander soort vogeltje vernoemen ook weer een beetje raar is.
Will (van Will Turner uit Pirates).
Verder staat er op de main-site van parkieten-freak ook nog een lijstje met grappige namen.

budgie

Je zou hem ook 'Deppie' (of 'Deppy') kunnen noemen .....


L.isa

Hallo
Bedankt allemaal, ik heb zelf ook al aan sparrow gedacht inderdaad, maar ik vind het niet zo lekker klinken :P zijn naam is BanditGeworden!! want toen ik hem voor het eerst zag zat die aan zijn broertjes staart te trekken! :-X dus een echte bandit :P
Ik heb een foto van hem gemaakt, misschien dat jullie dan kunnen zien of het een pop of een man is ::)

Groetjes Lisa


[verwijderd door de beheerder]

crokske

volgens mij is het een mannetje :)


groetjes crokske

missie_go

dat had ik inderdaad ook in gedachten ::)

groetjes

Parkieten-Freak

Mooi zo! We zijn eruit.
Volgens mij is het ook een mannetje. ;)


L.isa

Ik had wat voer op mijn hand gedaan en vlak voor hem gehouden..na wat rondkijken ging die uit eindelijk met 1 pootje op mijn hand zitten en voer van mijn hand af eten :D

missie_go

heej,
zo te horen gaat dat de goede kant op ;D nog even vol houden :P

mijne zit ook als ik hem wat geef met een pootje op mijn hand,
hij is wel volledig tam.. maar ik denk dat hij dan gewoon even het nut ervan niet inziet om met 2 pootjes op mijn hand te gaan zitten ;D :P

groetjes van margo