losvliegen?doek erover!

Gestart door snowwhite, augustus 16, 2006, 17:20:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowwhite

HoiHoi!!!
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik veel vragen heb.
Vraag 1:
Mijn sneeuwwitje is 2 jaar,ik wil graag nog een vrouwelijk parkietje erbij doen want de kooi is groot.
Kan dat met haar leeftijd?
vraag 2:
Als sneeuwwitje buiten de kooi vliegt kan ik haar nooit pakken omdat ze daar blijkbaar nog niet tam genoeg voor is.
Ik zit daar niet mee want ik gooi altijd een witte doek over haar heen.
Is dit wel een goede manier? ;)
alvast thanks!

Oh nog 1 vraag!!!Ik weet niet welk soort parkiet ik hebb......Ze is wit met hier en daar een lichtbruin veertje.... ???

Berichtjes samengevoegd
gr Safrena

Caradow

Er is genoeg informatie hier op het forum te vinden dat je verder kan helpen, dus gebruik de zoekfunctie even.

En hoe zou jij het vinden om een doek over je heen gegooid te krijgen wanneer je naar je bed moet?

Nee, dit is dus niet de manier....

judithdejong

ehhh.....Nee dat is niet de goede manier nee om een doek over je parkietje heen te gooien. Daar is ze neem ik aan niet erg gecharmeerd van. Wat Caradow ook zegt jij zou het ook niet leuk vinden.

Je kan wel het traliesgedeelte van de kooi halen en dat over haar heen zetten als ze niet uitzich zelf wil. Dat vind ik toch wat beter dan met doeken gaan gooien of iets dergelijks.

Groetjes,
Judith

Sonja

Hoi Snowwhite,

Daarom adviseren we ook altijd om je parkietje eerst goed handtam te maken, voordat je haar los rond laat vliegen.
Je kunt haar dan op je hand weer terug in de kooi zetten.

Lees de site en het forum eens goed door, daar kun je alle antwoorden op de vragen die je gesteld hebt, terugvinden. ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?action=search

Typ bij de zoekfunctie bv maar eens het woordje 'tam' in, en je vindt een heleboel informatie. ;)

Groetjes, Sonja.

Dan kan dit topic op slot. *klik*