Wanneer had/heb jij je eerste parkiet gekregen/gekocht??

Gestart door Jolinda, juni 08, 2005, 22:34:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolinda

Wanneer had/heb jij je eerste parkiet gekregen/gekocht??
Toen ik 9 was kreeg ik mijn eerste parkiet (ik ben nu 14). Die parkiet heette Tommy. (Hij was een Engelse kruiper grasparkiet). Toen kwam Lin erbij toen Pepper en toen Buddy, daarna heb ik nog een blauwe parkiet gehad, daarna Britt en Sem (heelaas waren Britt en Sem en die blauwe parkiet al heel snel dood gegaan :(  waarschijnlijk door ziekte :( Buddy was waarschijnlijk ook door ziekte dood gegaan :(   ). En nu heb ik Amy, Spike en James Blue.
Zo, en nu jullie verhaal :D.

Greetz

Jolinda

Lin en Pepper heb ik trouwens ook niet meer :(

Lenthe

Ik heb Leo 1 van een vriendin gekregen nu vier jaar terug. Leo kreeg helaas legnood en heb ik zo'n half jaar geleden in moeten laten slapen. 2 weken later is er een neiuwe Leo gekomen. Een mannetje dus legnood zal hij zeker niet krijgen. Ongeveen 8 weken geleden heeft leo een vriendje gekregen, namelijk Bertje. Ook een mannetje. Nu zitten ze gezellig op m'n kamer te fluiten.

Jorijn

#3
Zoals al vaker is uitgelegd, Dit forum is hoofdzakelijk bedoeld voor vragen. dan zullen sommige denken, Maar af en toe kan zo'n bericht toch wel? Ja natuurlijk kan dat,

Maar als 1 iemand het doet. Dan moet de ander ook even zo'n topic plaatsen en binnen no-time zit heel je forum vol met 'nutteloze' vragen.

De reden dat wij dit niet toelaten is al heel vaak naar voren gekomen, Maar zal hem nog een keer uitleggen.

Dit forum is gestard met de hoofdreden om mensen met een parkietje, Van informatie te voorzien en antwoord te geven als ze vragen hebben. Als er nu een nieuw lid komt, En die is op zoek naar iets, Dan zou ik niet kunnen uitmaken welk topic nou informatief is en welke niet. vandaar dat wij dit soort berichten niet toestaan.

De opzet is leuk Lin, Maar als ik het zou toelaten zouden veel meer mensen met een leuke opzet zo'n leuk bericht opzetten ;)


Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com