houten zitstokken, waar te verkrijgen??????

Gestart door johanna_mj, augustus 15, 2006, 12:10:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Citaat van: jovel op november 11, 2006, 18:16:24
Gewoon van die noten die je met een tang open moet breken om ze te kunnen eten.

ALLE noten moet je kraken voor je ze kunt eten.... er zijn veel soorten noten..

Het soort dat je bedoelt is zeker wel van belang, want van sommige bomen waar vogels wel de noot van mogen eten, kunnen de takken bladeren en bast giftig zijn!

jovel

#21
Weet niet hoe die krengen heten maar ze zijn wel een beetje hol van binnen en iedereen heeft ze wel eens gehad.

Maar waarom zou je houten zitstokken gebruiken i.p.v. kunststof. De reden dat ik takken gebruik is omdat die niet overal even dik zijn. Dit is dat weer beter voor de pootjes van de parkietjes. 
Is overigens zo'n dik touw een optie als vervanving van een ( 1, dus niet alle ) zitstok. Kunnen ze ook een klein beetje mee schommelen en klimmen ( iets schuin hangen ) enzo.

smartie

Ik denk dat je walnoten bedoeld! Daar mogen ze zo nu en dan een stukje van hebben, hoor. Een noot is echter wel erg vet, dus geef het niet te vaak.

Je stelt de vraag waarom houten zitstokken te gebruiken ipv kunststof en je geeft zelf het antwoord al!

Zo'n sisal touw zou je inderdaad kunnen gebruiken als vervanging van een zitstok. Je kunt dit touw ook heel leuk verbuigen zodat het niet echt een 'zitstok' is, maar een soort brug van boven naar beneden bijvoorbeeld. Afwisseling is altijd goed!

jovel

Mijn vraag was of ik de takken van die walnoten boom ook als zitstokken mocht gebruiken ( stond in een van mijn eerdere post ).  Geeft niet hoor. Ik had er namelijk helemaal niet aan gedacht om ze van die noten te voeren. Kan ik hem af en toe verwennen  ;D.

Caradow

Weet je nu al zeker dat het walnoten zijn dan?