Droevige mededeling

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 11, 2006, 18:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mozart

Ach nee, wat een naar bericht!
Heel veel sterkte met dit grote verlies!

Chicowen

Hej Nancy
Wat ontzettend mooi dat je Winnie nu voor altijd op je hart kunt dragen, zo is ze altijd heel dicht bij je.
Nogmaals heel veel sterkte.
Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey

ik wil iedereen nog een keer heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes, smsjes, pm's en kaartjes die ik ontvangen heb
Vandaag is het een week geleden dat ik mijn lieve meid heb verloren en nog steeds doe het zo een pijn en mis ik haar zoveel.
Ook poeken voelt haar zo eenzaam :'(
Maar voor Poeken komt er morgen een vriendinnetje

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=9178.0

Voor de mensen die het willen zien, plaats ik hieronder nog een foto van mijn lieve meid, mijn godinnetje,
haar urnetje en het hangertje dat altijd heel dicht bij me is.

Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

budgie

Heel respectvol naar het parkietje toe! Dat is nog eens wat anders dan een dood parkietje in de vuilnisbak gooien ..... Zo'n diertje geeft gedurende zijn leventje tenslotte tóch zijn hartje aan jou. Ik vind dat wij daar best iets 'voor terug mogen doen' in de vorm van een beetje respect, hoewel vele mensen dit overdreven zullen vinden omdat ze het niet begrijpen en voelen ....

Josephine

Nou ik vind het zeker niet overdreven. Ik kan het me heel erg goed voorstellen!!!

Parkieten-Freak

Ik vind cremeren niet overdreven, en zeker niet omdat Nancy geen tuin heeft waar ze haar vogeltje in kan begraven.
Een huisdier is een deel van je gezin. Het leeft, het heeft karakter. Jouw huisdier schenkt je liefde en veel plezierige momenten in je leven. Groot of klein, het maakt niet uit.
Het karakter van je huisdier en de onvoorwaardelijke trouw naar het baasje toe, des te meer.
Nancy houdt erg veel van haar gevederde en ongevederde huisgenoten.
Cremeren is prima. Ook voor een grasparkiet!


karin v h

Nancy,
Ik zag net pas het bericht. Toch laat maar toch nog heel veel sterkte.
Knap dat je ondanks dat alle probleemvragen nog kunt beantwoorden, misschien wel met een traantje in je ogen. :'(
Toi, toi - heel veel sterkte.
Groetjes karin

*Z*

Ik zag het berichtje ook nou pas  :(
Heel veel sterkte, beetje laat maar toch  :'(

Carla

Ik lees dit berichtje nu pas  :o :( ook ik wens je veel sterkte toe Nancy , veel meer kan ik niet zeggen maar ik leef met je mee !!