Droevige mededeling

Gestart door Parkieten-Freak, augustus 11, 2006, 18:18:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elfje

Nancy,

Ook namens mij heel veel strekte met het verlies van je parkieten-vriendinnetje Winnie.

Ik hoop dat je mooie herinneringen hebt aan de tijd die Winnie bij jou en Poeken is geweest.

Nogmaals sterkte, ook aan Poeken.

Liefs Elfje en ook een knuffeltje van Joep en Pino

Kleintjes

Zit niet echt mee...we vinden 't erg naar voor je Nancy.
Veel sterkte ermee en: A good and beloved memor will never fade as long as you charise it.

Veel sterkte namens ons allemaal.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Annika

 :o verbijsterd! Hoe kan dit, waarom weer bij jou en zo jong nog ... Heel veel sterkte met dit grote verlies :(

Groetjes Annika en co

Nina

Ik kom net terug van vakantie en dat is dit het eerste wat ik lees  :( Vreselijk voor je, en ontzettend veel sterkte toegewenst. Dat is alles wat ik kan zeggen.  :(

Jippie

Heel, heel veel sterkte toegewenst! Uiteraard ook voor Poeken!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Fijn dat jullie allemaal je medeleven betuigen, Nancy waardeert dat enorm.


smartie

Dat spreekt voor zich! Als je (een van) je gevleugelde vriendjes kwijtraakt ben je kapot van verdriet. En helaas kan niemand het ongedaan maken en het verdriet wegnemen. Het enige wat men kan doen is het baasje een hart onder de riem steken om het verdriet iets te verzachten. Logisch dat we dat allemaal massaal doen. Het getuigt van medemenselijkheid. Als het noodlot ons treft hopen we dat anderen hetzelfde voor ons zullen doen...

nogmaals sterkte!!!

johan

hoi Nancy,

wat een toch vreselijk bericht :'( ik wens je veel sterkte met dit zo dierbaar gemis :(
elke keer schrik ik erweer van als ik zo'n bericht leest. echt vreselijk!!

heel veel sterkte Nancy in de toekomende tijd. 

budgie

Ha Nancy,
Wat een prachtige foto heb je in het fotoalbum geplaatst! Hij geeft op zo'n ontroerende wijze uitdrukking aan je gevoelens .... het had niet beter gekund! Ik heb er een hele tijd naar zitten kijken ...

lief-hebber

 :o :( :o :(

heel heel heel veel sterkte :'( met je verlies

lief-hebber :( :( :(

Safrena

Hey Mensen

Ik wil jullie allen bedanken voor de lieve mails en pirve berichtjes die ik ontvangen heb en de lieve berichtjes op het forum
Ook Meltjuh wil ik bedanken voor de prachtige foto die ze gemaakt heeft van mijn godinnetje
En ook parkietenfreak die mijn pijn en verdriet via mail moet horen.

Mijn godinnetje zo noemde ik mijn Winnie. En ze vond dit heel leuk en dat was en blijft ze ook voor mij.  :'(
Winnie was echt alles voor me, ze was op 21 juli net 3 jaar geworden. :'(
Winnie was een heel sterk en moedig schatje die tot op het laatste heeft gevochten, maar ondanks alle medicijen en behandelingen heeft het zo niet mogen zijn en dat doet gewoon verschrikkelijke pijn. Het is niet eerlijk.
Ik kan haar niet afgeven, ik kan geen afscheid nemen.
Net zoals ik heeft ook Poeken heel veel verdriet om haar vriendinnetje en ondanks mijn vele tranen en verdriet probeer ik toch zoveel mogelijk met mijn lieve Poeken bezig te zijn en haar te steunen.

Flo en Star zijn op vijf minutjes wandelafstand op een heel rustig plekje onder en boom begraven omdat ik geen tuin heb
Dit wil ik niet met mijn lieve Winnie. Ik wil haar voor altijd heel dicht bij me hebben.  :'(
Daarom heb ik Winnie niet bij flo en Star begraven maar is ze gecremeerd, en in een kleine urne gezet, alsook een beetje in zo een kruisje (urne) die ik dicht bij mijn hart kan dragen, zo blijft ze voor altijd heel dicht bij mij.

Met heel veel tranen, verdriet en pijn geven wij jullie allen een dikke knuffel

manette

Goh Nancy, zoveel verdriet...ik krijg er zelf een brok van in mijn keel. Heel herkenbaar, dat niet afscheid willen nemen van juist dit ene bijzondere schatje. Hoe sterker de band, hoe onmogelijker het afscheid.
Ik wens je dan ook heel veel sterkte. Je hebt nu veel verdriet om Winnie, en dat komt door alle vreugde die ze je schonk de afgelopen 3 jaar. En niemand kan die mooie momenten van je afpakken, die draag je voor altijd bij je.
Winnie is nu aan de andere kant van de Regenboogbrug, waar ze -spelend met haar parkietenvriendjes en vriendinnetjes- geduldig wacht op de dag dat jullie elkaar weer zullen ontmoeten.

Nogmaals sterkte.
liefs, manette

Chantalleke

Oh Nancy...ik lees nu het berichtje pas.... Ik ben er helemaal stil van.
We hadden het er laatst nog over dat het al zo oneerlijk was om Flo en Start te moeten verliezen...Maar nu Winnie.... :'(
Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik jullie allemaal heel veel sterkte wens.
Geef de lieve kleine Poeken maar een extra dikke knuffel van ons!

Chantal,
Sjefke en Billy

Sanne

Hoi Nancy,

Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies.

Sanne en Simba

Meltjuh

Wat mooi Nancy,
zo heb je kleine Winnie altijd bij je


Nog een hele dikke knuffel

Silvie

Hoi Nancy,

Heel veel sterkte met het verlies van dit lieve vriendje. Fijn dat je Winnie bij je kan blijven dragen.

Groetjes,

Silvia en Joep

Susanne32

Heel veel sterkte toegewenst, Safrena...

janneke

Safrena, ook namens mij heel veel sterkte! Ik kan me je verdriet goed voorstellen. Heel veel succes met het verwerken van dit verlies!
Groet Janneke

Robintje

Ook van mij en mijn vriendin heel veel sterkte gewenst met de verwerking van dit veel te vroege verlies.

Martijn & Margriet

L.isa