warme pootjes

Gestart door Carl, augustus 08, 2006, 18:05:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carl

Hallo allemaal,

Zometeen ga ik even naar de dierenarts toe om een kuurtje voor onze Ricky te halen. Hij niest veel en met heel veel vocht, dus dat is niet goed. Zijn ontlasting is de ene keer goed en de andere keer maar wat dunnetjes (vreemde poepies). Maar nu vraag ik me af, als hij warme pootjes heeft geeft dit dan al aan dat hij niet helemaal lekker is en eigenlijk een griepje heeft..? Want hij babbelt er wel veel op los en zit ook graag bij me.

Groetjes mirjam en Ricky

Safrena

Hey Carl

Heel goed van je dat je even langs een dierenarts gaat
Heel vaak niezen met vocht is inderdaad niet goed en wijst op een verkoudheid en moet snel behandeld worden ;)

De warmte van de pootje hebben daar normaal niks mee te maken
Mijn meisjes hebben soms warme pootjes soms koude pootjes ook al zijn ze gezond

vele groetjes

Ps hou je ons op de hoogte


Carl

Hallo,

Ik heb een antibiotica kuurtje gekregen en dit moet ik dan twee dagen aan kijken. Als het dan nog niet verbeterd is moet ik weer even contact opnemen. Dus maar hopen dat hij van zijn verkoudheid af komt.

Groetjes,

Mirjam & Ricky

p.s.: mijn vriend zijn naam is carl die van mij is mirjam, maar die naam kon ik niet meer gebruiken als gebruikersnaam was namelijk al in gebruik. Maar het viel mij op dat heel veel mensen mij carl noemen, terwijl ik altijd aan het einde neer zet, groetjes mirjam en ricky..... :P, het geeft niks moet er wel om lachen....en het is ook wel een beetje logisch als de gebruikersnaam carl is :D