HELP!!

Gestart door SHERONAxZOE, augustus 06, 2006, 16:13:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SHERONAxZOE

hey ging fantasties met my en zoĆ« maar vandaag mocht ze er weer uit zoals altijd en deze keer ging het nog leuker ze gaf kusjes en al die dingen. mar toen kwam het ze moest haar kooi weer in en ja hoor ik ben boven de kooi om haar er in te doen en net voordt ze er is vliegt ze weg en zo wel 100 x toen heb ik haar maar gevangen maar als ik dat dlaijk te vaak moet doen worod ze dalijk bang voor me hand en daar is ze net overheen omdat ik haar  heb opgevangen van een ander gezin die haar *knip*en dan vind ie me hand niet meer eng woord ze dalijkw eer bang en met trosgiers gaat het ook niet want dn eet ze gewoon tot aan de kooi en dn vliegt ze toch weer eigenwijs weg  :P
dus wat moet ik dan don ? :-[

Beschrijving van dierenmishandeling haal ik weg.
Verder een verzoek om een beetje duidelijker te schrijven, gebruik ook eens een punt of een komma. Dat leest prettiger!
Gr. PF




kaboutertjes

Wat bij onze parkietjes wel hielp was al pratend met de parkiet dicht tegen je gezicht aan zodat de parkiet naar jou kijikt en je geklets en dan naar de kooi lopen, bij ons waren ze dan zo afgeleid dat ze niet door hadden dat we ze in de kooi deden.
Of de kooi (bovenkant van de bak afhalen en die dan over je parkietje zetten en dan snel de bak eronder doen als je even de kooi optilt.

Groetjes Sylvia, Nanoe en Dippie

Parkieten-Freak

Wat je moet doen is om te beginnen een goede titel voor je bericht verzinnen.
Het woord "help" zegt namelijk niets over de aard van het probleem.
"parkiet wil de kooi niet in" zou een betere titel geweest zijn.
Daarnaast zou je misschien wat kunnen gaan lezen op de website over tam maken. ;)