Pina is stil

Gestart door Sara, augustus 06, 2006, 14:08:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo allemaal,

Ik merkte deze morgen dat Pina anders doet dan anders,Pina is 'n popje dat in de volière woont bij haar mannetje en bij het ander koppeltje.Pina is vandaag erg rustig,ze gaat veel slapen in de voerbak,ze is helemaal niet tam,maar ze stapt ineens wel op de vinger.Ik heb wel gemerkt dat ze de laatste tijd aan de draad komt staan van de volière en erg blij is als ik naar de volière kom en ze op mij af gehuppelt komt,al is ze nooit tam geweest.En vandaag,is ze dus rustiger dan anders,buiten dat ze op de bodem van de kooi wat slaapt,is alles normaal,ze eet,drinkt,vliegt wel eens naar boven maar toch maak ik me erg zorgen.Vandaag is er geen dierenarts open,en m'n moeder zegt dat het wel over zal gaan.Ik weet het dus niet,ik ben erg bang want ik wil niet nog eens 'n diertje verliezen.

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak

Morgen naar de dierenarts Sara.
Een vogel die nooit tam is geweest stapt niet zomeer op je vinger. Een zieke vogel doet dat wel.


Sara

Mag ik haar gewoon in de vollière laten ?

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak

Een vogel die op de bodem van de voliere slaapt (dus waarschijnlijk ziek is), zou ik in een apart ziekenkooitje onderbrengen.


kaboutertjes

ik zou hem ook voorlopig in een ander kooitje zetten, tot je weet wat er eventueel aan de hand is en dat je zeker weet dat het niet iets is wat je aan andere parkietjes kan overgeven.

Groetjes Sylvia, Nanoe en Dippie

Sara

Ze is al 'n stuk beter,ze heeft veel gegeten en slaapt op 1 pootje op de hoogste stok!
Wat ben ik opgelucht! ;D

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

budgie

Hou het voorlopig tóch nog maar even in de gaten. Ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb ooit bij een vogel die niet goed in z'n velletje zat en die weer geheel leek te zijn opgeknapt, een terugval gezien.
Dit hoeft bij jouw vogel natuurlijk niet het geval te zijn. Ik wil echter altijd graag zo voorzichtig mogelijk zijn.

Sonja

Hoi Sara,

Het is fijn dat het momenteel wat beter lijkt te gaan met je parkietje.
Toch wil ik je adviseren om morgen voor alle zekerheid even naar de dierenarts te gaan.
Je weet immers niet wat er aan de hand is en de dierenarts kan daar meer uitsluitsel over geven. Dit is op de eerste plaats in het belang van Pina, maar ook voor de andere parkietjes.
Hou in je achterhoofd dat parkietjes heel goed kunnen verbergen dat ze iets onder de leden hebben!

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Sonja.

Sara

Oké,morgen ga ik toch voor de zekerheid naar de dierenarts.
Ik hou jullie zeker op de hoogte,en duimen jullie mee dat het goed gaat met Pina ?

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Een verstandige beslissing, Sara! ;D

Zeker weten zal ik met je meeduimen hoor! ;)

Veel sterkte morgen!

Groetjes, Sonja.