aandacht

Gestart door Loeky, augustus 03, 2006, 13:27:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loeky

Hallo,

Mijn parkiet is erg druk en draait af en toe een beetje door. Wil dan perse bij me zitten en is dan nauwelijks weg te krijgen. Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Inky
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

budgie

Ik zou er vreselijk van genieten! Prachtig als zo'n klein vogeltje graag bij je wil zitten, toch?

Sonja

Hoi Loeky,

Je hebt gewoon een hele lieve, gezellige, vrolijke, tamme parkiet, die graag bij je wil zijn! :D :-*
Ik zou er, zoals Budgie al schreef, lekker van genieten. ;)

Groetjes, Sonja.


missie_go

precies, waarom zou je dat schattige gedrag willen afleren :o

is toch leuk :D

groetjes van margo

Loeky

Hallo,

Bedankt voor de antwoorden. Loeky is inderdaad een schatje, maar ik heb wel eens het idee dat hij een partner mist. Ik ben door mijn werk vaak een middag, nacht en halve morgen van huis. Als ik dan weer thuis kom is hij superblij en soms dus een beetje enthousiast. Mijn parkiet is 5 jaar oud en is sinds twee jaar pas tam en begint nu ook een beetje te kletsen. Mijn vraag is moet er een parkietje bij. Hij heeft als gezelschap wel de cavia's en de radio staat ook aan als ik weg ben ( 's nachts niet hoor )

Groetjes van Loeky
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Sara

Hallo,

Mijn kleintje is net hetzelfde,al zit ik in de zomervakantie al elke dag de hele dag thuis,hij is ook enorm enthousiast als ik s'morgens opsta,en is niet meer bij me weg te slaan ;D
Als je vaak van huis bent,is het altijd 'n goed idéé om wel 'n vriendje aan te schaffen voor je parkietje.
Dan voelt ie zich niet zo alleen,en zal hij zich minder vervelen,maar je hebt er nog steeds veel plezier van hoor :D

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

prissie

Ik werk de ochtenden en Bello is ook erg blij als ik weer thuis kom, mag ie eruit en gaat ie zich helemaal poetsen en word ie druk, maar eind volgende week komt ook voor hem een vriendje erbij, al is het maar voor mijn eigen gevoel...
Ik heb toch het idee dat ie wel gezelschap mist en het zijn per slot groepsdieren, dus al zit ie maar een paar uurtjes alleen, dan heb ik toch het gevoel dat ie eenzaam is (is ie echt niet).
Een parkietje erbij is altijd goed en nog ontzettend leuk ook  :P