tam maken

Gestart door Dries_Leeman, augustus 19, 2006, 01:14:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dries_Leeman

Hallow

zelf heb ik 8 parkietjes :p
maar ik ben bezig pico aan het temmen
hij komt om mij vinger ik doe hem voorzichtig weg en hij springt
er weer van :(  :o

Wie kan er mij tips geven

Safrena

Hey Dries_Leeman

Kijk eens op onderstaande link

http://www.parkietenfreak.nl/a-tam.php

Bij de zoekfunctie op het forum zul je ook nog veel meer antwoorden vinden op je vraag

vele groetjes

speedtaz

Hey dat probleem had ik ook met turbo . hij sprong meteen weg . Nu is het een spel geworden . Maar in het begin was hij soms een beetje bang . Ik zou de vinger gewoon syil houden tot de parkiet zich een beetje vrij gaat bewegen en vrolijk kwetteren ! dan kun je al meer dan door hem bv.te gaan aaien als hij op de vinger zit . helaas heb ik nog steeds niet gevonden hoe ik turbo bekend maakt dat hij naar de kooi moet  :( ;D veel succes .

Brenda

heeeeel veel geduld hebben
vooral met veel vogeltjes die samen zitten duurt het tam maken gewoon iets langer en moet je dus maar gewoon veel geduld hebben

succes ermee  :)

missie_go

inderdaad,
gedult heb je erg nodig ;)
bij ons sprong hij ook meteen er weer vanaf,
nu niet meer,

dus gewoon doorgaan met het tam maken ;D

groetjes van margo

pbos

Ik merk bij mijn parkietje nog steeds dat ie af en toe direct van mijn vinger springt. Ook al is hij tam. Volgens mij speelt Julian dan gewoon: zo van, probeer me maar te pakken, ik blijf toch niet zitten. Dit duurt maar even en dan blijft ie gezellig bij me zitten. Doet het niet altijd hoor, maar af en toe vindt ie dit leuk. Dus gewoon geduld hebben en niet opgeven.

Groetjes Peter