Nieuwe kooi,

Gestart door manuelatje, juli 25, 2006, 06:29:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

manuelatje

Hoi allemaal :)
Breezer heeft sinds gister een nieuwe kooi.
We zijn van een normale kooi over gestapt op een kamer voiliere.
gister toen die uit zijn kooi was om lekker rond te vliegen heb ik alles over gehangen en zijn andere kooi opgeruimd. ;)
eenmaal geen zin meer om te vliegen ging die zelf in het deurtje van zijn nieuwe kooi zitten rondkijken.
Toen we gister avond zijn kooi afsloten is ie op een stokje gaan zitten en er niet meer afgekomen.
Nou kwam ik vanmorgen beneden en hij zit nog op 't zelfde stokje. :-[
weet niet goed of zijn nieuwe huisje m wel bevalt? of dat ie nof gewoon aan het wennen is?
wat denken jullie,hij is zo stil! :(
En is het wel verstandig om hem vandaag al weer te laten rondvliegen of moeten we hem nog n zijn kooi laten tot ie gewend is aan zijn nieuwe huis?
alvast bedankt
groetjes
manuela en breezer ;D

Carla

Laat je parkietje maar enkele dagen wennen aan de nieuwe kooi.
Het is heel normaal dat je parkietje wat stil is in z'n nieuwe huisje. Mogelijks duurt het even vooraleer hij de nieuwe plaats van het eetbakje en drinkbakje heeft gevonden.

goofy

Is gewoon wennen hoor, maak je niet druk!
Ik ben ook van kooi naar kamer voliere overgegaan, in het begin waren mijn parkietjes erg stil.
Na een tijdje gingen ze overal aan zitten en werden ze weer lekker druk.
Nu doen ze niks liever dan in de kooi zitten (Deurtje staat de hele dag open)

Dylan.

pascalparkiet

Ik heb hetzelfde gehad, crocy en tweety en binnenkort ook spicy(valkparkiet) namloos(valkparkiet) en een grasparkietje van vogelasiel de toevlucht die gaat denk ik limoen heten vanwege zijn kleurtje haha leuk om te zien zeker als je kooi lekker volhangt met speeltjes dat ze na een dag of 3 helemaal wild worden van de ruimte en plezier, het is voor mij ook een plezier om te zien hoe de beestjes genieten van de ruimte!

Parkieten-Freak

#4
Theekransje wordt bij deze gesloten.
*Klik* :)