Lutino Parkiet gezocht

Gestart door Carl, juli 21, 2006, 20:21:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carl

Hallo allemaal,

Wij hebben momenteel een lief parkietje genaamd Ricky. Maar eigenlijk wil ik er heel graag nog 1 bij en mijn voorkeur gaat zeker uit naar een lutino parkiet, :-* ik vind deze namelijk super mooi. Als iemand toevallig nog een adresje heeft waar ze lutino parkietjes verkopen......Het liefst wil ik er nog 1 bij nemen als we terug zijn van vakantie 21 aug. vertrekken we en komen 3 sept. weer terug. Wij wonen in Den Bosch en het zou fijn zijn als iemand een goede kweker weet van parkietjes die in de omgeving woont....Alvast hartstikke bedankt voor alle info en tips!!!


Het zou wel fijn zijn als iemand iets weet dat het vogeltje wel al redelijk handtam is :)....dus al gewend om op de vinger te zitten.....zodat van daaruit weer verder kan oefenen...wat een eisen he.....nogmaals bedankt voor de tips e.d. ;D
Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid


Carl

Dat had gekund maar die zijn van vorig jaar en ik wil graag en jonge lutino parkiet om tam te maken, vandaar. Maar in ieder geval bedankt voor de tip ;D

Cutie_lover

Die parkietjes kun je ook nog tam maken hoor!

Marcella

Ze zijn een klein beetje tam, maar omdat ze in een voliere zitten is dit niet zo makkelijk. De liefde gaat door de maag heen. Zal even binnenkort kijken voor foto's van op mijn hand. Heb er wel een paar op de pc thuis.

groetjes
Marcella