DE PARKIET IN HET BOS

Gestart door Sean Paul, juli 18, 2006, 20:28:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sean Paul

Wat ik jullie al zij over de parkiet in het bos die was ik aan het proberen te vangen het lukte me nog neit maa rik heb een foto gemaakt waaar je hem kunt zien   op een tak tussen de struiken takken bosjes : :P

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Dit is heel interessant Sean Paul! Het lijkt wel een albino parkiet..... (=een witte parkiet).
Ga je nog pogingen nemen om hem/haar te vangen?


Sean Paul

Dat gaik zeker ;D ;D
Ik doe elke morgen kranten en dan ben ik altijd ron 6 uur klaar en dan ga ik langs  het bos en leg iker wat voer neer want anders eet hij alleen maar Gras dat is ook weer niet goed>
Maar toen ik dat stukje las van die agaponis bracht me dat op een idee  misschien kan ik die parkiet wel met water spuiten en dat ie dan niet meer zo goed kan vliegen is dat wel goed dan ?? ???

baasje Twister

hee,

leuk joh, ik vind het zo schattig dat hij zichzelf zit te wassen. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ::)

Sean Paul

#4
Zekers maar hij is ook zo snel hehe :P ik probeer nog meer fotos te maken en camera maar de dierenambulance zij ook  je moet wachten  op het goeie moment want hij is super snel

Geen msn taal AUB
Even aangepsast
gr Safrena

Caradow

LOL dat zei je maanden geleden ook SP en toen hoorden we ook een hele tijd niks van je weer :P


Over het natspuiten, laat dat idee maar varen, hij zit in een open omgeving en dan zal het je vast niet lukken om hem goed nat te spuiten. De aga hier zat in de woonkamer en kon dus weinig kanten op, daarbij was het een tamme aga, die ws gewent was om lekker gedouched te worden met de plantenspuit, aangezien hij er het meest van de tijd heerlijk voor bleef zitten.

Meltjuh

Citaat van: Caradow op juli 19, 2006, 11:40:20
Over het natspuiten, laat dat idee maar varen, hij zit in een open omgeving en dan zal het je vast niet lukken om hem goed nat te spuiten. De aga hier zat in de woonkamer en kon dus weinig kanten op, daarbij was het een tamme aga, die ws gewent was om lekker gedouched te worden met de plantenspuit, aangezien hij er het meest van de tijd heerlijk voor bleef zitten.

En daar komt bij dat ze binnen no time weer helemaal droog zijn in dit weer :D

Sean Paul

Dan heeft u niet zo geod gelezen hehe Want in mijn bericht stond een tamme parkiet  :P
en hij is al oud

Caradow

#8
ja, oke, een tamme parkiet, jou pogingen om hem te vangen zijn tot nu toe nog niet gelukt he :P en hoe weet je dat hij oud is?

Oke mensen
Dit lijkt al meer op chatten
en dat doen we in de chat box
gr Safrena


*Z*


;D echt leuk dat je die parkiet telkens weer krijgt te zien, nou nog proberen te vangen..
Ik hoor deze tijd echt vaak dat mensen parkieten zien in parkjes,

Groetjes,,