Voor de gokkers onder ons over het geslacht van Uno en Due

Gestart door Maur@, juli 17, 2006, 21:19:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Due is een MANNETJE: de doppen zijn zo blauw als de tekst.
De volgende hadden het goed:

Maur@ (ik dus)
Ingrid
Marretje
Meltjuh
Idske
Ben
CutieLover en
M@r

Uno is nog onbekend, maar ik blijf zeggen pop. En gezien dat de doppen laat kleuren, dank ik dat ik gelijk heb. Uno is bij een nieuwe eigenaar, maar na mijn vakantie half augustus moet het toch wel heel duidelijk zijn en zal ik het aan jullie laten weten.


Parkieten-Freak



marretje

Grappig ik had het een keer goed. Wat leuk dat je het nog liet weten ik ga nog even bij de andere kijken kan ik toch nog even naar de foto kijken.

Maur@

Uno is ook een mannetje.
Dat heb ik dus fout gehad.

Carla en Angel hebben dus twee mannetjes geleverd.

marretje

Hoe oud ze ze eigenlijk nu? Ben even nieuwschierig hoelang het duurde voor de neusdopjes mooi blauw geworden zijn.

Maur@


Cutie_lover

haha dan had ik het goed.. Al zei ik maar wat bijna niemand anders nog had gezegd ::) :P

Kleintjes

Hoihoi,

was net even wat topics aan 't snuffelen en kwam bij deze uit over dat gokken op geslacht hihi.

Wat me meteen opviel toen ik iets verder was met lezen, is de datum dat Due geboren is. Due en Kruumel zijn even oud, en alsof de duuvel ermee speelt: Kruumel is ook 'n kereltje  :D :P . Is dat nog eens toeval of niet?

Ik heb niet meegeraden, ben niet erg goed in dat soort zaken, maar heb wel genoten van de 'deelnemers' om 't zo maar even te zeggen ;) . Was zelf ook best benieuwd wat Uno en Due nu waren, of intussen zijn hahaha.

Ben blij dat je voor hun 'n goed thuis hebt gevonden en ik denk dat zij je ook wel dankbaar zijn.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maur@

Ik ben bang dat Due de boel in de maling aan het nemen is. Uno, broerlief, heeft superblauwe doppen, dat heb ik gezien op een foto die de nieuwe eigenaar heeft gemaakt. Maar dat spook van een Due, die had "blauwe" doppen maar die zijn volgens mij gewoon bruin aan het worden. Due is van 20 april dus inmiddels 4,5 maand. Ik geef het nog een week of 2 zijn ze dan niet echt blauw dan heeft Baby, onze machoman, de beschikking over 4 vrouwtjes hier.  :'( :( :-X

Och hemeltje hoe ik dat op moet gaan lossen?


Caradow

das een probleem Maura! Jeetje, te veel poppen tegen wil en dank... tja, de meest simpele oplossing zonder vogels weg te moeten doen is een paar kerels erbij halen.... maar dat is geen oplossing voor jou geloof ik he....