Chester

Gestart door veronique, juli 13, 2006, 16:17:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

veronique

Hallo...  

Ik had een vraagje over chester... ( de gele/groene parkiet)
Ik heb hem/haar nu bijna 4 weken, (en is nu 10 wk oud.) maar er is me iets opgevallen eigenlijk al op de dag dat ik chester ging halen op de terug weg in de auto.
Was hij/zei telkens zo het puffen net of die moe was. Toen had ik zoiets dat zal
wel door de warmte komen heeft die het warm. Omdat het die dag zo wie zo ook erg warm was...
Heb het even die dag geobserveerd en inderdaad in de loop v/d avond was het voorbij.
Nu merk ik dat die er toch vaker last van heeft... Vooral als ze los mogen vliegen als die een paar rondjes heeft gevlogen is die alweer het puffen! en bij warm weer!
Maar dat gaat ook wel weer over als die weer even stil heeft gezeten.
Zo hebben wij dat ja ook mensen die kort van adem zijn.
Zou chester misschien ook problemen met ademen hebben of tekort aan zuurstof want chico die ene wat we hebben heeft er nooit last van?
was zou dat kunnen zijn?
Zo is chester heel vrolijk en vertellend is niet dat die stil in een hoekje zit.
Hoop dat iemand me kan helpen?


                                                        Gr. veronique

emceeelwee

Hoi Veronique

Zou het kunnen dat Chester nog niet zo'n goede conditie heeft, wat vliegen betreft? Als Kiki (2,5jaar) uit logeren is geweest, en we krijgen 'm terug, zit ie ook na een paar rondjes vliegen al te puffen. Dit gaat bij Kiki na een paar dagen vliegen weer over.

Succes ermee!

Groetjes,

Maartje