vermist parkietje zoetermeer??

Gestart door smartie, juni 24, 2006, 18:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

smartie

Is er iemand die weet of er iemand in Zoetermeer een parkietje mist? Ik zag het beestje helemaal alleen zitten in de dierenwinkel vanaf buiten en in 1 opslag moest ik naar binnen. Ik zat tegen hem/haar (al in de jeugdrui geweest maar lichte snavel met echt donker blauwe randen dus ik weet het niet meer) te kletsen en het diertje kwam meteen bij de tralies zitten. Ik stak mijn vinger de kooi in en ze begon er heel zachtjes aan te knagen en t was net of ze me aankeek: neem me mee! Dus ik gaan vragen bij de medewerkster: het diertje is vorige week binnengebracht. Een klant heeft het diertje gevonden op STRAAT. Tot op heden heeft niemand zich gemeld voor het dier. En eerlijk gezegd denk ik niet dat dat nog gebeuren gaat. Mocht er iemand zijn die denkt de rechtmatige eigenaar van dit dier te kennen: laat het mij weten. Ik heb mijn naam en telefoonnummer opgeschreven en als er zich niemand meld voor het einde van volgende week dan koop ik het diertje en ga hem/haar een geweldig leven geven!

Josephine

Goed dat jij het parkietje een super leventje gaat geven als de eigenaar hem niet komt halen! Echt super van je!

Groetjes Josephine

Sara

Wat goed van je dat je het diertje opvangt! :P
Tjonge,wat lees ik de laatste tijd vaak dat er parkietjes gevonden worden of weg gevlogen zijn...
Is dat met dat warme weer nu,omdat er meer ramen en deuren open gezet worden ofzoiets?
Opletten is toch wel de booschap,ik hoop in ieder geval dat er geen grasparkietjes achter gelaten worden omdat hun baasjes op vakantie vertrekken. :(
In ieder geval leuk om te lezen dat er toch mensen zijn die de diertjes zo goed opvangen! ;D

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

smartie

Het parkietje heeft nu een paar weken in de winkel gezeten in de buurt van waar het gevonden is. Ook heb ik oproepjes in de supermarkten in de buurt geplaatst en op marktplaats. In 2,5 week geen reactie dus nu heb ik het diertje gekocht van de dierenwinkel. En ga veel met hem trainen en weet zeker dat het een toppertje wordt!