erg warm!

Gestart door Danielle, juni 01, 2005, 20:52:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danielle

Afgelopen weekend was het erg warm op mijn kamer. Ik vroeg me af of dit niet slecht was voor Gijsje. Ik woon op kamers en ben dus in bezit van een kamer, de kooi verhuizen kan dus niet.
Toen ik in het bezit was van knaagdieren, had ik vaak een ventilator op de kooi gericht, dan gingen ze daar lekker voor zitten. Weet alleen niet of dat voor een vogeltje goed is, omdat ze ook niet tegen tocht kunnen.
Hebben jullie misschien tips hoe ik Gijsje een confortabele zomer kan geven?

mirjam125

Ik zou zorgen dat hij uit de zon en uit de tocht staat. Je kan wel een ventilator aanzetten maar niet op zijn kooitje richten. Dan wordt het toch wat koeler. En daarbij zou ik een badje aanschaffen voor gijsje. Als hij het dan echt warm heeft kan hij even lekker poedelen! :o

Groetjes Mirjam, Punkie en Valentijn

Safrena

Hey Danielle

Een ventilator is inderdaad niet goed voor je parkietje :wink:

Normaal kunnen parkietjes goed tegen de warmte  :wink:

Bij mij kan het ook 27 à 28 graden worden in huis en ik zorg dan voor een lekker vers fris stukje fruit voor hen en af en toe even met de plantenspuit gevuld met lauw water te besprenkelen, of je kan ee badje hangen waar hij zichzelf kan verfrissen  :wink:

vele groetjes

Jorijn

nooit de ventilator op je parkietje richten.  Dit gaat tochten en met verkoudheid of zelfs longontsteking tot gevolg..

Ik zou het lekker bij de tips die hierboven zijn gegeven houden :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

mirjam125

Huh ik had toch niet gezegd dat de ventilator op het kooitje moest. Of bedoelen jullie dat er helemaal geen ventilator mag?


een ventilator kan wel maar niet in de buurt of de richting van de parkietjes  :wink:
gr safrena

Danielle

Bedankt voor de tips.
Ik heb ook een water sproeiertje, die heb ik vorig weekend ook gebruikt en dit vondt ze volgens mij wel lekker.
Van een badje moet ze nog niets weten, maar ze maakt wel eens haar kopje nat in het drinkbakje.

Liefs, Danielle