Lid van de maand "juli"

Gestart door Safrena, juli 01, 2006, 15:15:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden

Alweer is er een maand voorbij en is het ook weer tijd voor een nieuw lid van de maand.
Net als de vorige maanden hebben we nu ook weer moeten kiezen uit meerdere kandidaten.

De moderators en beheerders hebben gekozen voor lid van de maand "juli"

Sylvia (Kaboutertjes)

Sylvia haar parkietendametje Nanoe had een eitje uitgebroed, maar voor dit kleine lieverdje Dippie is niet altijd alles goed gegaan.
Als Dippie een vijf en halve week was wilde mam lief haar geen eten meer geven. Dippie moest het alleen gaan doen. Toch was Dippie daar nog te jong en te zwak voor. Gelukkig was Sylvia er om Dippie nog bij te voeden tot Dippie helemaal zelfstandig kon eten, en helemaal opknapte en een sterk jong parkietje werd.
Even later waren er problemen met het pootje van Dippie. Dippie werd met regelmaat van haar stokje gegooid door mams waardoor ze waarschijnlijk  haar pootje had gebroken. Sylvia is daar onmiddellijk mee naar de dierenarts geweest en Dippie moest ter oberservatie bij de de dierenarts blijven. Een dag later mocht ze Dippie ophalen bij de dierenarts en had Dippie een gips rond het pootje, dat ze een week lang moest aanhouden. Sylvia heeft Dippie dan een veilig huisje gegeven waar Dippie zich niet pijn kon doen en niet kon klimmen om het pootje te laten rusten. Ondertussen moest Dippie ook nog steeds bijgevoerd worden.
Na een weekje bijvoeren is Dippie gelukkig zelfstandig beginnen eten. En na twee weekjes gips mocht deze er ook weer af en was het pootje helemaal goed hersteld.
Jammer genoeg duurde dit niet lang en alweer duwde mams Dippie steeds van het stokje waar door Dippie opnieuw haar teentjes gebroken heeft. Sylvia is onmiddellijk weer naar de dierenarts geweest en Dippie moest op nieuw een 10 tal dagen in het gips.
10 dage later is het gips verwijderd , maar leek het probleem nog niet helemaal opgelost want Dippie gebruikte haar pootje niet. Sylvia is dan nog een keer naar de dierenarts geweest waar ze opnieuw Dippie moest achter laten voor observatie. Een dag later mocht ze Dippie weer ophalen en gelukkig moest Dippie nu niet meer in het gips.
Het pootje word nog niet helemaal gebruikt maar dankzij de goede zorgen van Sylvia is er is heel veel verbetering in het pootje, en binnenkort zal Dippie haar pootje ook weer helemaal goed kunnen gebruiken.

Sylvia  bedankt namens ons moderators en beheerders voor de goede zorgen van Dippie

Vele groetjes
De moderators & beheerders

Maur@

Sylvia die titel heb je ook echt verdiend. Gefeliciteerd. Geef Dippie een "pootje"  ::) en een snavelknuf.

kaboutertjes

Bedankt dat jullie me lid van de maand juli hebben gemaakt.
Voor ons is het vanzelfsprekend dat als je dieren hebt dat je ook alles moet doen om ze een goed huis te geven.
Dit is ook wat wij aan onze kinderen leren.
Gelukkig gaat het al steeds beter met Dippie, gebruikt zijn pootje steeds beter al is nog niet alle kracht erin terug.
Voorlopig zorgen we dat ze niet meer bij elkaar hoog kunnen, zetten ze alleen maar op de grond samen.

Nogmaals heel erg bedankt.

Groetjes Sylvia, Nanoe en Dippie

Ingrid

Hoi Sylvia,

Gefeliciteerd met deze eretitel! Je hebt het verdiend en al is het vanzelfsprekend dat je je parkietje of gelijk welk ander huisdier een goede verzorging geeft, er zijn er zovelen die dat geluk niet hebben.
Dippie mag blij zijn jou als verzorger te hebben.

Groetjes, Ingrid

Idske

Hoihoi!

Van harte gefeliciteerd met de titel!

Groetjes Idske en Coco.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chicowen

Hej!
GEFELICITEERD!!! Je hebt inderdaad veel voor Dippie gedaan en is deze titel zeer zeker verdiend!
Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sonja

Hoi Sylvia,

Van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel! ;D

Dippie boft met zo'n goede verzorgster zoals jij! :)

Groetjes, Sonja.

Cutie_lover

Hoi!

;D!Gefeliciteerd! ;DJe hebt het dik verdiend!

Groetjes

Sara

Hallo,

Gefeliciteerd met deze titel ;D
Je hebt deze titel echt verdient hoor! :)

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

esther

Wat een verhaal zeg, die jonge Dippie heeft een hoop meegemaakt in korte tijd.
Sylvia van harte gefeliciteerd met deze zeer verdiende titel, echt top!

Groetjes Esther

Meltjuh


Annika

Citaat van: kaboutertjes op juli 01, 2006, 16:02:47
Voor ons is het vanzelfsprekend dat als je dieren hebt dat je ook alles moet doen om ze een goed huis te geven.
Dit is ook wat wij aan onze kinderen leren.

En daarom vind ik dus juist dat jullie die titel dubbel en dwars verdienen!!!
Wat voor jullie vanzelfsprekend is, is dat helaas voor veel anderen niet, dus ik zeg  ;D toppie hoe jullie met de dieren omgaan!

Groetjes Annika


budgie

Daarmee ben ik het helemaal eens! Parkietjes hebben recht op de allerbeste behandeling en ze zijn het meer dan waard! Gefeliciteerd met je titel, Kaboutertjes!

missie_go

heeeeeeeeeeeeeeeeel erg GEFELECITEERD!! :D :D ;D :D :D

groetjes!!

Nina


Josephine

Gefeliciteert! je hebt het echt verdient!

Anita - Marisa

Hallo Sylvia,

Van harte gefeliciteerd met je prachtige titel!  ;D
Je hebt hem DIK verdiend!

Veel liefs,
Anita en Marisa


Parkieten-Freak

Ook namens mij (een beetje laat vanwege mijn vakantie..... :( ) van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel!
Je hebt het echt verdiend!
Fijn dat Dippie goed vooruit gaat, hopelijk komt het helemaal goed met het pootje! ;D


kaboutertjes

Nou het is inderdaad weer helemaal goed met zijn pootje, net weer erg zitten lachen om zijn gekke caprioolen in zijn kooi. probeert nog hoger op zijn schommel te komen dan op de plek waar het stokje zit.
Valt dan van boven in zijn kooi naar beneden, maar heeft hier geen last van bij zijn pootje.
Het enige wat ze nog doet is als ze loopt zijwaarts lopen.
Nog even afwachten en dan zijn gelukkig de vleugels weer aangegroeid en hoeven we ons helemaal geen zorgen meer te maken.

Nogmaals allemaal heel erg bdankt voor jullie felicitaties. Ik voel me zeer vereerd.

Groetjes van Sylvia en een hele dikke snavelkus van Nanoe en Dippie

manette

Gefeliciteerd Sylvia!
En een klein knuffeltje voor Dappere Dippie.

groetjes,
manette