Ik wil jullie even vertellen hoe het met Ivory gaat

Gestart door Maur@, juni 30, 2006, 23:20:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Van de week was ik nog heel negatief, maar vanaf eergisteren is er een ommekeer gekomen. Ze zit ineens goed in haar veren, haar kleur is weer mooi. Ze bijt van zich af, is actiever geworden. Ze slaapt nog veel, is nog steeds schrikkerig, maar wel actiever als ze wakker is. Ze is nu ook al twee dagen overdag in de buitenvoliere en kan haar gangetje weer goed vinden. Ik vind haar vliegen nog steeds niet optimaal, maar ze stort niet meer neer. Als ze rust wil gaat ze zelf de kooi in, die ook in de buitenvoliere staat. Slaapt haar dutje en laat zich daarna weer horen. En dat "horen" nou dat was al een tijdje geleden. Als ze mijn dochter ziet "vliegt" ze haar weer aan. Dus ik kan zeggen ZE GAAT VOORUIT.


Ingrid

Hé Maur@, dat is heerlijk nieuws  ;D. Fijn om te lezen dat Ivory goed in haar veren zit, dat is nog altijd het allerbelangrijkste. Ik denk dat de vooruitgang wel door zal gaan zetten. Wat een sterke dappere meid is Ivory toch.
Geef haar maar een paar flinke parkietenknuffels namens Blizzard en Luna ;).

Annika

wat een heerlijk nieuws  :D  al jullie kracht en inspanning lijkt beloond te worden! En natuurlijk het doorzettingsvermogen van Ivory zelf! Top  ;D

missie_go

wat leuk ;D ;D

nog veel sterkte ;D ;D

snavel kusjes van kiwi :-*

gr. van mii

Kiwi en Weepeetje

Nou gelukkig maar dat het beter gaat!! ;D
Ik ben erg blij voor jullie!

Ik hoop dat ze nog lang en gelukkig bij jullie mag blijven!

groetjes,
Sabrina