Moppie!

Gestart door Cutie_lover, juni 27, 2006, 16:15:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hoi!

Moppie is er nu! Die man heeft hem/haar tussen de middag gebracht. Het is echt een engeltje! Cutie en Moppie hebben al gesnaveld!

Ok.

Ik doe nog wat foto's in het album, maar kan de digitale camera niet vinden :S Dus die komen nog,

Groetjes

p.s. wat betekende wit rond de gaten ook alweer? Man vrouw? Moppie heeft dat! Heb net gelezen Popje! Annika, het was dus nog te wazig toen!

Josephine

Hey Cutie_Lover!
Super leuk dat moppie er is! 8) Ik hoop dat (?)ze(?) snel tam wordt, en goede vriendjes wordt met cutie!

Groetjes Josephine

Cutie_lover

#2
Citaat van: Josephine op juni 27, 2006, 17:28:04
Hey Cutie_Lover!
Super leuk dat moppie er is! 8) Ik hoop dat (?)ze(?) snel tam wordt, en goede vriendjes wordt met cutie!

Groetjes Josephine
Goede vriendjes zijn ze nu al : snavelen hier, snavelen daar!

Hoi
Dat is allemaal heel leuk
maar gezellig kletsen en chatten
doe we in de chat room
gr Safrena

Cutie_lover

Hoi!

Heeft iemand enig idee wat Moppie is?

Groetjes!

Annika

ik ga voor pop, mooi diertje ook weer! :-*

ginny


Josephine

popje! super mooi parkietje trouwens!

Ranni

Popje denk ik. Sooky heeft ook zo'n neusdop en denk dat ze ook een popje is.

missie_go

denk ook popje ;)

wat een sjattie! :-*

groetjes aan iedereen die dit leest, haha :P

Annika

grappig, volgens mij dacht de meerderheid eerder dat het een man was (toen ik het nog niet zichtbaar vond dus geen uitspraak durfde te doen)  :-X

Cutie_lover

Citaat van: Annika op juni 29, 2006, 12:46:14
grappig, volgens mij dacht de meerderheid eerder dat het een man was (toen ik het nog niet zichtbaar vond dus geen uitspraak durfde te doen)  :-X
Ja, toen zeiden ze dat man, man man, maarre : toen ik ernaar keek dacht ik pop...

Hoe komt het dat het niet een blauwe neusdop is?

Josephine

Citaat van: Cutie_lover op juni 29, 2006, 16:54:55
...Hoe komt het dat het niet een blauwe neusdop is?...

Daar is hij nog te jong voor!

Annika

bij een pop gaat het meestal van lila, naar beige blauw naar beige naar bruin

Cutie_lover

Citaat van: Annika op juni 29, 2006, 19:05:37
bij een pop gaat het meestal van lila, naar beige blauw naar beige naar bruin
Ok, lila, ja dat kan wel kloppen. Maar ze is 6 weekjes??? Is dat te jong? Ik snap het even niet echt meer ???

Annika

hoe bedoel je is dat te jong? te jong waarvoor? Bij een 6 weken oud parkietjes is de neusdop lila, roze of paars

Cutie_lover

Dit is Moppie: 10 weken oud!

Ik denk dat ik het nu wel zou moeten weten??? Wat is Moppie m/v?


Groetjes
O ja even beschrijven:

Moppies Neusdop: Wit rond de neusgaten, aan elke zijkant lichtblauw, en daaronder, Paars Lila weet ik veel achtig...

judithdejong

Volgens mij is het een popje. Een mannetje heeft een veel donker blauwe neusdop.
Wel een mooi parkietje hoor!!

Groet,
Judith

Cutie_lover

Ik heb Moppie vergeleken met een foto van Croky, tien weken oud ( schat Safrena dan ) en die zag er wat anders uit. (deel drie Het dagelijks leven )

Ook snavelen ze HEFTIG. Klinkt raar, maar het is niet voorzichtig hoor, het lijkt wel aanvallen... Doet man+man dat ook?

Cutie begint Moppie ( nu pas ) te accepteren. Dit is vooral gebeurt tijdens de vakantie, toen ze twee weken samen "opgesloten" zaten haha.


Groetjes

kaboutertjes

Bij dippie zag volgens mij haar neusdopje er ook zo uit in het begin.
En ze is nu een half jaar en een popje.

Op de foto is ze ongeveer twaalf weken.

[verwijderd door de beheerder]

pascalparkiet

#19
ik weet het zeker dit is een popje bij een man zou de neusdop donkerpaars tot donkerblauw zijn, lichtblauw met wit is een popje, dus veel plezier met je popje!

woord gewijzigd.
s.v.p. geen msn taal gebruiken,we willen het forum leesbaar houden voor elke leeftijdsgroep, dus ook voor oudere mensen!!!
(zie forumregels).
Gr. PF