hoe oud zijn mijn parkietjes?

Gestart door deconinck, juni 21, 2006, 14:52:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

deconinck

hallo allemaal
Ik heb nu mijn parkietjes ongeveer 3 maanden maar ik weet absoluut niet hoe oud en welk geslacht ze hebben kan iemand mij helpen?

Ingrid

Nou Deconinck, komt dat even mooi uit dat het topic vaak gestelde vragen onlangs geplaatst is ;).

Lees het maar eens door:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=8110.0

deconinck

hallo, bedankt voor de informatie ik denk dat ik een mannetje en een popje heb! maar ben nog altijd niet heel zeker wan mijn mannetjes bekje begint zo een beetje te verkleuren.het begint zon beetje lichtblauw uit te zien
is da wel normaal?

Annika

misschien kun je duidelijke foto's plaatsen in het album? Dan kunnen wij het vast wel beoordelen voor je!
Je bedoelt trouwens dat je mannetje's neusdop van donkerblauw naar lichtblauw verkleurt?

Groetjes Annika

deconinck

Hallo,

zo rond zijn neusgaatjes begint het een beetje te verkleuren naar lichtblauw.
Wil dit soms iets zeggen?
Ik heb ook al een paar pluimtjes gevonden zit hij soms in de rui?
Ik zal ook es kijken om een paar foto's toe te voegen
alvast bedankt

Annika

wat is de overige kleur van de neusdop? lila, roze of paars?  lichtblauw/beige is pop in een iets later stadium, maar in het begin zal het voornamelijk lila zijn met eventueel inderdaad licht rond de neusgaatjes.
Je mag ook een foto naar mij sturen per pb of mail (dan moet je even pb'en voor email adres) dan kijk ik voor je

deconinck

hallo
als ik het goe bekijk begint et een beetje lila te worden en eronder donker paars kan dit ook soms verkleuren als ze in de rui zijn?
want ik heb al tammelijk veel veertjes gevonden

Annika

zal ongetwijfeld met het ouder worden te maken hebben.