Ontsteking bij evenwichtsorgaan

Gestart door Joske, juni 27, 2006, 14:33:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Safrena

Hey Joske

Wat erg dat Kiwi het niet gehaald heeft.
Hoe moeilijk de beslissing ook was voor jullie, vind het heel moedig dat jullie deze beslissing hebben genomen.
Het toont hoeveel jullie van Kiwi hebben gehouden

Heel veel sterkte
vele groetjes

Parkieten-Freak

Ah, wat schrik ik hier nu toch van, wat ontzettend jammer dat Kiwi het niet gehaald heeft...... :(
Jullie beslissing vind ik wel heel verstandig. Als er geen uitzicht is op verbetering, dan is het beter zo.
Heel veel sterkte!


budgie

Och Joske, wat vreselijk zielig .....
Maar het is beter zo. Ik heb een vrouw gekend met een ontstoken evenwichtsorgaan. Zij was er zo verschrikkelijk duizelig en misselijk door geweest .... Als jouw parkietje ook zo heeft geleden, is het prachtig voor haar dat het allemaal voorbij is. Ik voel met je mee en weet niet wat ik nog meer kan zeggen ....

Elfje

Joske,

Heel veel sterkte met het verlies van Kiwi. Een dappere beslissing.

Veel liefs,
Elfje

Chantalleke

Wat een verdrietig nieuws zeg  :(

Maar ik sluit me aan bij alle voorgangers... Ik vind het onwijs goed dat jullie de beslissing hebben genomen om Kiwi niet te laten lijden! Als een parkietje geen parkietenfratsen meer kan uithalen door een ziekte o.i.d. en er ook geen grote kans meer is op verbetering, dan is het iets heel moois dat je hem of haar mag helpen door in te laten slapen.
Probeer aan Kiwi te denken in haar beter tijden, zodat ze over een tijdje toch wel weer een lach op jullie gezicht kan toveren.

Veel sterkte hoor!

Scotty - Keecko

Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Je hebt een moeilijke, maar juiste beslissing genomen.
Sterkte!

Liefs,
Ilse

judithdejong

Ook ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van de dappere Kiwi....

Mooie laatste foto als herinnering...maar dat neemt de pijn niet weg...

Nogmaals sterkte,

Judith

Redguy

Joske,

Veel sterkte met het overlijden van Kiwi. :(
Knap dat jullie die beslissing konden nemen ik had alleen maar kunnen huilen.
Zoals ik heb gelezen heeft Kiwi erg d'r best gedaan en dit het beste was.


Knuffel van Roderick.

paooltje

Joske,

Heel verdrietig dat jullie Kiwi moeten laten inslapen. Ik weet precies hoe je je nu moet voelen...
Wij hebben afgelopen maandag ook ons grasparkietje moeten laten inslapen!

Ik wens je dan ook heeeeel veeeeeel sterkte toe de komende tijd!!!

Een dikke knuffel, Paola

Joske

Iedereen bedankt voor de lieve reacties, dat doet ons goed. Het is inderdaad een juiste beslissing geweest, al missen we onze Kiwi met haar gekke streken wel. Gelukkig hebben we (heel) veel mooie foto's, filmpjes en natuurlijk herinneringen.