snavel

Gestart door ricky, mei 31, 2005, 16:56:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricky

De snavel van mijn parkiet is aan de zij -en onderkant een soort van gespleten. De snavel bestaat zeg maar uit twwe laagjes. Je ziet dit ook wel eens bij nagels van mensen. Weet iemand of dat erg is. En mijn parkiet eet helemaal geen groente of fruit. Is dat ongezond?

Safrena

Hey Ricky

Welkom op het forum

het best is eigenlijk wel om je parkietje verse groentjes en fruit te laten eten daar zitten belangrijke vitamintjes in.  :wink:

Het splitsen van je parkietje zoals je beschrijft is niet zo erg vaak komt die doordat ze aan iets hard zoals een mineraal steen bijten  :wink:

vele groetjes

ricky

Hoi Safrena,

bedankt voor je antwoord. Het is alleen dat ik wel heel graag wil dat mijn vogel groente en fruit eet hij kijkt er alleen helemaal niet naar om. Maar ik heb ook gelezen dat dat op den duur wel kan gebeuren. Maar tot die tijd, moet ik hem dan iets anders geven, door zijn eten ofzo?

Groetjes Ricky

Jorijn

Je kan ook een klein beetje roosvicee door het drink water doen, Hier zitten ook de nodige vitamine in :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com