Donateurs: Bedankt!

Gestart door Parkieten-Freak, juni 21, 2006, 21:46:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Lieve donateurs,
Jorijn en ik willen jullie allemaal heel erg hartelijk bedanken voor jullie gulle giften! :)
Momenteel heeft Jorijn al van 19 forumleden een bijdrage mogen ontvangen!
Het totale bedrag dat t/m 21 juni binnen gekomen is, is maar liefst 190,50 Euro!
Jorijn heeft reeds hiervan een bedrag aan zijn host betaald. Vanaf juni 2006 t/m juni 2007 heeft Jorijn nog ongeveer 100 Euro nodig.
In overleg hebben we besloten dat hij 100 euro apart houdt, zodat we vanaf nu 1 jaar met het forum helemaal uit de kosten zijn!!!! ;D
We hebben nu na aftrek van alle kosten al 55 Euro voor het opvangcentrum, en dat kan alleen maar meer worden!
Deze 55 Euro, inclusief hetgeen de komende weken nog binnenkomt, wordt op mijn verzoek geschonken aan de
Stichting Vogelopvang Regio Eindhoven.



Zoals jullie wellicht weten, heb ik enige tijd geleden een nieuwe website gemaakt voor dit opvangcentrum, samen met nog een aantal andere vrijwilligers.
Ik ben meerdere malen in dit opvangcentrum geweest, en ik ben zwaar onder de indruk van het uitstekende werk dat men daar verricht, en ik was nog zwaarder onder de indruk toen ik hoorde hoe hoog de financiele nood was.
De beheerder en zijn vrouw zetten zich met hart en ziel in voor vogels.
Jullie helpen met jullie bijdrage om hun financiele positie een klein beetje te versterken. Alles komt ten goede aan de vogels!
Dus lieve leden, medio juli gaan Jorijn en ik definitief de balans opmaken.
Wie nu nog graag wil doneren: het kan nog steeds! ;)
Medio juli wordt het geld overgemaakt aan dit opvangcentrum, de exacte "donatie datum" wordt hier bekend gemaakt.
Tevens zal ik de beheerder vragen om een ontvangstbevestiging zodat jullie allen weten dat het geld wat jullie gedoneerd hebben, voor 100% goed besteed wordt!
En nogmaals: heel veel dank allemaal! ;D






Ingrid

Super goed  ;D. Fijn dat er zoveel geld is binnengekomen zodat èn de kosten voor hosting betaald kunnen worden èn dat er nog een bedrag over is om te doneren aan het opvangcentrum!

Parkieten-Freak

Echt wel Ingrid! Fantastisch toch? ;D
Jorijn is financieel voorlopig uit de kosten én de vogels varen er wel bij! Wat willen we nog meer? ;D


Chicowen

Echt super dat er zoveel binnen gekomen is!  ;D
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sonja

Hartstikke goed dat er zoveel geld is binnengekomen, helemaal super!! ;D
Heel fijn dat alle kosten nu betaald kunnen worden, en ook heel fijn voor alle vogels in het vogelopvangcentrum, ze verdienen het! :D

Groetjes, Sonja.

Carla

Mocht dit in de toekomst nog nodig zijn dan mag je terug op mijn steun rekenen !
;D ;)

Chantalleke

Zo hé, wat fijn zeg!  ;D
En zoals ik al aangaf heb ik er zelf totaal geen problemen mee om periodiek een bijdrage te doen, dus mocht het nog eens nodig zijn....

Chantal

Ben Van den Berge

Ik heb ook een bedrage geleveerd , maar ik vind dat deze goed word besteed en het dus zeker waard was . Ik hoop dat we deze stichting met onze kleine bedrage helpen wat dierenleed te verzachten .
Veel groetjes,Ben

Cutie_lover

Ik heb niks gegeven, maar dat de andere forumleden 10 euro  ( ong. ) p.p. hebben gegeven  ;D

Ben Van den Berge

Niet om te stoefen ofzo , maar ik heb het dubbele gegeven :p Wel als je weet dat het voor het goede doel is , kan er voor mij part wel een klein gaatje in men spaartpot zitten . Voor de rest wil ik ook wel zeggen hoe verbaast ik ben over de opbrengst , 190 euro is niet niks . Het gaat naar het goede doel  ;D! Veel geluk , Ben

margret

Goed hoor ;D, en willen jullie volgend jaar weer een bijdrage laat het dan even weten.
Mijn steun heb je namelijk.


                                    Groetjes margret ;D

Maur@

Roep maar als er meer nodig is. Als er één goed doel is, buiten de clinclowns waar ik ook aan geef, zijn jullie het wel.

Parkieten-Freak

#12
Citaat van: Cutie_lover op juni 22, 2006, 20:25:01
Ik heb niks gegeven, maar dat de andere forumleden 10 euro  ( ong. ) p.p. hebben gegeven  ;D

Giften, groot of klein,
Ze zijn allemaal even fijn! :)
Het gaat om de geste.
Ik vind het ontzettend lief dat ook studerende forumleden (die het financieel niet breed hebben) toch wat geschonken hebben! :)
Petje af voor jullie allemaal!



Josephine

Ik heb geen bijdrage gelevert, omdat ik eigenlijk geen geld heb.
Ik krijg een krantenwijk, ik hoop dat als het weer nodig is dat ik dan wel geld heb!

Want ik vind het echt een super forum! Ik heb er echt heel veel aan gehad toen ik net een parkietje had.

Groetjes Josephine


Nina

Tja, ik ook drukke & krappe maandjes.. Maar 't kan nog  :)

Parkieten-Freak

Vandaag ontving een berichtje van Antoon de Kleijn, de beheerder van het vogelasiel.  :)
De 65 euro die Jorijn overgemaakt heeft, zijn in goede orde ontvangen door de beheerder!
Enfin, lezen jullie zelf maar!
Onderstaand mailtje ontving ik vandaag:

CiteerHoi Anneke.

Ik zou even iets laten weten als de donatie van het
Forum Parkietenweb was binnen gekomen, bij deze dus
vandaag heb ik een afschrift van de bank gekregen waarop staat dat er 65,- € is gestort op de rekening van de stichting.
Wil je de mensen namens mij bedanken voor de bijdrage
wij zijn er erg blij mee.

Groetjes Antoon de Kleijn beheerder vogelasiel.

Bedankt allen voor jullie financiele steun!!! Geweldig!!! ;D


Sonja

Graag gedaan! :)
Deze mensen doen zulk fantastisch goed werk, ze hebben het dubbel en dwars verdiend. ;D

Van mij mogen ze in de toekomst weer op een bijdrage rekenen. ;)

Groetjes, Sonja.


Parkieten-Freak



janneke

Hoi, ik heb net het topic donateurs gezocht gevonden, en nu zie ik tot mijn grote schrik dat de actie al voorbij is. Ik had graag meegeholpen.
Kan ik alsnog wat geld doneren, mochten jullie het een andere keer nodig hebben? Ik baal hier erg van.
Groet Janneke  :(

Parkieten-Freak

Je mag altijd doneren Janneke, rond kerst gaan we weer kijken wat we weg kunnen geven! ;)


janneke

Onder het motto "beter laat dan nooit" heb ik mijn kleine bijdrage geleverd. Ik hoop dat jullie er nog wat aan hebben, en anders vind ik de Vogelopvang een goede keus voor het geld dat overblijft. (Ik ben laatst bij de vogelopvang geweest vanwege een gewonde meerkoet die op straat lag. Ik zag dat de Vogelopvang veel werk verzet met weinig middelen.)

Maar, zoals ik al schreef, ik hoop dat het geld ook ten goede komt aan de medewerkers van deze site. Het is fijn om 24 uur per dag hier terecht te kunnen voor adviezen, info etc. Bedankt!  ;D
Groeten

Parkieten-Freak

Fijn Janneke, en bedankt! :)
Vogelopvangcentra kunnen het overblijvende geld inderdaad heel goed gebruiken!