heel fijn welkom!!

Gestart door Kiwi en Weepeetje, juni 19, 2006, 18:44:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kiwi en Weepeetje

Ik ben zondag ochtend vroeg terug gekomen van vakantie, kiwi en w.p waren nog aan het slapen. Ze waren lekker thuis gebleven want mijn schoonouders hebben een week in ons huis gebivakeerd om voor mijn schatjes te zorgen zodat ze lekker in hun eigen omgeving konden blijven.
Wat er toen gebeurde was zo ontzettend schattig, ze werden wakker en ze zagen ons en blij dat ze waren, ze wilden er gelijk uit en ze waren niet weg te slaan bij me, echt zo van goh baasje fijn dat je weer thuis bent! Ik voelde me erg welkom.
Dit vond ik zo leuk, ik ben blij dat ik zulke lieve vogels heb en ik hoop dat ik ze nog heel lang bij me mag hebben want ik zou ze niet meer kunnen missen, ik heb ze ook erg gemist op vakantie!

groetjes,
sabrina

Idske

Hee Sabrina,

Wat ontzettend leuk zeg om zo thuis te komen! ;D
Ik ken het zelf ook, ik ben twee weken geleden terug gekomen van een week vakantie, ik had Coco ook echt gemist en hij was ook in zijn sas dat ik er weer was. Zat direct op mijn hoofd toen ik hem los liet.

Groet Idske en Coco.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Ja, dat is heel leuk!
Ik heb het vroeger overigens wel eens anders meegemaakt: mijn parkiet negeerde me volkomen als ik haar op kwam halen op haar vakantie adresje.  :(
Pas eenmaal thuisgekomen ontdooide ze weer..... ::)


Josephine

Leuk dat je zo verwelkomt werd hoor! Ik ben nog niet opvakantie geweest sinds ik mijn parkietje hebt, dus ik weet neit hoe het bij mij zal gaan.