Ok Maur@, ik gooi het in de groep....

Gestart door Cutie_lover, juni 16, 2006, 16:37:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Waarom ik vind dat de chatavonden en/of op vrijdagavond of zaterdagavond moeten gehouden worden ( pittige mening misschien sorry )
Ik denk dat er dan meer mensen komen omdat bijvoorbeeld ik vrijdag weer naar school moeten gaan, en dus niet tot twaalf uur kan blijven ::) helaas.
Vragen? Want ik weet niks meer te zeggen. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden...

Groetjes

Josephine

Ik vind vrijdag avond erg goed! ook ik zit met het probleem dat ik anders vroeg naar bed moet! Zaterdag avond zijn misschien veel opstap dus dat is dan niet handig! maar vrijdafg oke!

Fenixjuh

hoi,
in het weekend ben ik altijd weg, dus de vrijdag zou wel goed uitkomen. Afgelopen donderdag verjaardag gehad, dus kon niet komen :( Hoop in elk geval dat ik er de volgende keer aan denk! ::)
groetjes!

Cutie_lover

Ik denk dat de zaterdagavond inderdaad als optie vervalt, (stappen! enz.)

Nina

Ik vind donderdag prima, het weekend ben ik inderdaad altijd op stap.  :)

Cutie_lover

Citaat van: Nina op juni 16, 2006, 21:09:53
Ik vind donderdag prima, het weekend ben ik inderdaad altijd op stap.  :)
Daar zat ik inderdaad ook aan te twijfelen toen ik dit topic opende, maar donderdagavond is toch ook prima voor de "wat jongere, jongeLUI haha" want die zijn ook vrijdag EN zaterdag op stap...

Maur@

Het maakt mij niets uit. Ik vind vrijdag ook een prima avond. Als er veel jongere leden zijn die op donderdag vroeg naar hun mandje moeten en toch graag op de chat willen zijn, vind ik het persoonlijk wel een punt om daarvoor naar de vrijdag te verhuizen. Ik ben voor beiden. Donderdag en Vrijdag en ben zeer flexibel.

Sanne

Hoi allemaal,

Ik ben eigenlijk voor de donderdag omdat je op vrijdag avond niet zo snel achter de computer gaat zitten, maar met de familie wat drinkt en tv kijkt enzo... althans ik wel ;)

Groetjes Sanne

Meltjuh


Cutie_lover

Nu zit ik dus met een dillema, het staat "3-3". Ik zelf denk dat vrijdag goed is voor de wat jongere, (10-15) maar zodra je wat ouder word (16 en ong. tot de 30) ga je meestal in het weekend op stap. Maar nu ben ik toch nieuwsgierig, stappen jullie écht vrijdag én zaterdag? Hoe houden jullie het vol! Haha!

Caradow

Het maakt mij niet uit wanneer de chat is, maar ik vind wel dat als het op vrijdagavond zou zijn, dan is het aan de stappers zelf om ofwel wat later weg te gaan, ofwel een keer een vrijdagavond thuis te blijven.....het is maar net hoe graag je de chat bij wilt wonen.

Ik vind zelf eerlijk gezegt dat de donderdaqg nu eenmaal vast staat en dat dat in zoverre geen probleem hoeft te zijn, de mensen die wat eerder weg moeten omdat het bedtijd is...

Je kunt het nooit zo plannen dat het iedereen naar de zin is!!!!!!!


Cutie_lover

Citaat van: Caradow op juni 17, 2006, 09:52:17
Je kunt het nooit zo plannen dat het iedereen naar de zin is!!!!!!!
Dat is waar, dat merk ik nu ook wel....

Maur@

Ik ben ook vrijdags en zaterdags stappen hoor. Trap op trap af, wasmachine aan, droger aan, trap weer af. Ik stap wat hoor op vrijdag en zaterdag en ook op zondag en de rest van de week. :-X

Cutie_lover

Ja, je stapt inderdaad elke dag in het huishouden. Dan kun je niet een dagje vrij nemen hihi.
Maar Sjuh, bij ons in huis ligt dat anders, helaas, ik zit meestal achter de computer, mijn zus aan haar huiswerk, en mijn moeder en vader kijken allebei naar een ander programma

Josephine

Je kan bijv. ook de eerste donerdag van de maand en de 3e vrijdag van de maand ofzo!

Dan is het half om half!

groetjes Josephine

Cutie_lover

Citaat van: Josephine op juni 17, 2006, 12:02:36
Dan is het half om half!
Ik zat zelf al te denk aan een half om half, maar ik dacht verkeerd: de ene keer donderdag, de volgende week vrijdag, maar dan is het elke week, en niet meer zo leuk.
Goede oplossing...