Vogelvrij!!

Gestart door reza, juni 15, 2006, 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

reza

Ik wilde jullie even mededelen, dat Piet zojuist zijn eerste vlucht heeft gemaakt. Hem op mijn vinger naar buiten gelokt met trostgiers ::)
Toen hij eenmaal buiten zijn kooi was, zat hij even verschrikt om zich heen te kijken. Hij dacht .... Wat is de werled toch groot van de mens :D

En hij sprong van mijn vinger af, tegen ED zijn kooi. Dit is wel wat minder want Ed zijn kooi heeft hele brede tralies, waardoor Ed behoorlijk kan bijten. Dit ging ed dus ook doen bij Piet. Ik heb het in goeie banen kunnen leiden, en toen vertrok Piet vanaf Ed zijn kooi.

Hij kan dus behoorlijk hard vliegen, het ziet er wel grappig uit moet ik zeggen, zo,n klein beesje heel hard met die kleine vleugeltjes, het ziet er eigenlijk niet uit :P

Hij vloog wel een paar keer tegen de muren op, en bleef zelf aan de muren hangen (spagtelpoets) Daarna ging hij op zijn gemak in de gordijnen hangen. Ook vloog hij geregeld door de kamer heen en weer. Op een gegeven moment vloog hij op de lamp, en bleef daar op zijn gemak zitten. waarna ik met mijn vinger naar hem toe ging en hij op mijn vinger ging zitten. Zo kon ik hem weer terug in zijn kooi zetten.

Nu zit hij op zijn stokje uit te rusten van zijn avontuur.

ik moest het even kwijt aan jullie. ;D

Groetjes reza.

Cutie_lover

Jeah!

Gefeliciteerd! Zo ging het ook bij Cutie :))

reza

Citaat van: Cutie_lover op juni 15, 2006, 21:17:24
Jeah!

Gefeliciteerd! Zo ging het ook bij Cutie :))
Dank je.
Hoelang nadat Cutie zijn eerste vlucht had gedaan, heb je hem/haar wer laten vliegen??

Groetjes Reza.

Cutie_lover

#3
Citaat van: reza op juni 15, 2006, 21:41:00
Hoelang nadat Cutie zijn eerste vlucht had gedaan, heb je hem/haar wer laten vliegen??
De volgende dag, Cutie genoot er echt van...

Mensen
zorg dat dit geen chatten word
dat doen we in de chat room
gr safrena

reza

Hoi,

Ok, ik zit er aan te denken om Piet straks nog een keer uit zijn kooi te laten.
Of is dat te snel?

Cutie_lover

Citaat van: reza op juni 15, 2006, 21:55:38
Hoi,

Ok, ik zit er aan te denken om Piet straks nog een keer uit zijn kooi te laten.
Of is dat te snel?
't is nu avond, de meeste parkietjes hebben geen zien. O ja, is je parkietje uitgeput? Dan zou ik m even laten zitten...

reza

#6
Hoi,

hij zit er wel rustig bij. Maar hij lijkt niet echt uitgeput,of onder de indruk van alles wat er is gebeurt :D
ik zal nog wel even kijken wat ik doe.

Wij zijn nogal nachtbrakers, dus onze volgels ook een beetje (denk ik)

ps ik heb even op je site gekeken, en wat in je gasten boek geschreven.

Groetjes Reza.

Mensen
dit lijkt al meer op chatten en
dat doen we in de chat room

Deze berichtjes kun je ook via een pm regelen

Citeerps ik heb even op je site gekeken, en wat in je gasten boek geschreven.
gr safrena

reza

Vanmiddag heeft Piet zijn tweede vlucht gahad, en dat ging erg goed.
Het was maar een korte vlucht want ik heb hem al na een 10 tal min terug in de kooi gezet.
Hij mag vanavond weer ;D

Bedankt voor alle tips, dankzij deze site kan Piet nu vrij vliegen, dus ook namens Piet hartelijk bedankt.

Groetjes Reza.

Parkieten-Freak

Fantastisch dat het allemaal zo goed gaat! :)
Maar eh....3 x commentaar van een moderator c.q. beheerder in een topic is scheepsrecht!
Ik ga bij deze het theekransje definitief sluiten: slow-chat kan via PM  geregeld worden en gewoon chatten kan elke 1e en 3e donderdag van de maand! ;)