Mijn kleine Peewee is niet meer

Gestart door Carla, juni 15, 2006, 09:36:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idske

Je hoeft jezelf helemaal niks te verwijten want het is me duidelijk geworden in de loop van de tijd dat ik hier lid ben, dat jij een hart voor dieren hebt! Het is goed dat je hebt laten onderzoeken waaraan Peewee is overleden.

Heel veel sterkte gewenst!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sonja

Hoi Carla,

Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan. Jou valt helemaal niets te verwijten, je hebt Peewee omringd met de beste zorgen die een parkietje zich maar wensen kan.
Zijn leventje was door de hartafwijking kort, maar wel heel liefde-en vreugdevol, dankzij jou.

Veel sterkte!

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Inderdaad goed dat je de uitslag weet! Een hartafwijking bij een jong grasparkietje......wie had dat nou verwacht!
In elk geval heeft Peewee bij jou heeft een mooi, zij het kort leventje gehad. Hij heeft tot het einde toe lekker gevlogen met zijn makkertjes en niet geleden, dat geeft toch weer een beetje troost. ;)




Cutie_lover

1 jaar is niet niks ;) Wees inderdaad blij dat peewee het zo fijn heeft gehad... ;D toppie hoe goed jij voor je dieren zorgt....

marretje

Heel veel sterkte met het verlies van Peewee. En wat goed dat je hem hebt laten onderzoeken zodat je weet waar het aan lag. Nogmaals veel sterkte toegewenst.

janneke

Wat vervelende voor je! Heel veel sterkte Carla!
Groet Janneke

manette

Hallo Carla,

Ik ben, zoals je weet, niet dagelijks meer op het forum en ik schrok echt toen ik net deze topic doorlas.
Allereerst natuurlijk heel veel sterkte gewenst. Het is helemaal niet eerlijk dat Peewee al zo snel deze wereld moest verlaten en ik kan me voorstellen hoe onbegrijpelijk het voor jou was dat Peewee zomaar opeens niet meer leefde. Jij houdt al je pietjes altijd zo goed in de gaten, mist nooit een signaal en neemt geen enkel risico.
Peewee heeft een heel mooi leven gehad bij jou. Ik vind dat kwaliteit van leven veeeeeel belangrijker is dan kwantiteit. En Peewee heeft alles kunnen doen wat zijn (zieke) hartje begeerde. Dat is toch het mooiste wat er is in het leven?

Liefs,
manette

chico en jacky

hoi carla,
ik vind het echt heel erg rot voor je
veel succes :(

denise

Susanne32

 :'( heel veel sterkte toegewenst... wat erg, zo onverwachts, zonder afscheid te hebben kunnen nemen... aan de andere kant is afscheid nemen cq in laten slapen is ook vreselijk (heb het vorig jaar nog met mijn kleine pipo meegemaakt, was ook nog maar 1,5), maar we hebben het niet voor het kiezen....

ALS we konden kiezen, zouden we willen dat ze ons zouden overleven, toch?  :) maar helaas is dit niet de werkelijkheid en realiteit.

nogmaals heel veel sterkte...