Berichtjes

Gestart door Cutie_lover, juni 12, 2006, 19:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hallo iedereen.

Ik snap er geen jota van. Soms heb ik een bericht geplaatst, afijn, via daarboven weggegaan ( op Parkietenfreak Donkey- Online! geklikt...

En dan kijk ik even later terug, staat mijn berichtje er niet.

? ???

Groetjes Cutie_moppie_lover haha

Parkieten-Freak

Heb je op verzenden geklikt?


Cutie_lover

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 12, 2006, 19:20:32
Heb je op verzenden geklikt?
Ja! Soms doe ik alt + s maar dan blijft hij soms wel, soms niet... even testen. Nu bleef hij gewoon...

Ingrid

Misschien kun je aangeven om welke berichtjes het gaat, met andere woorden bij welk topic heb je een reactie gegeven?

Cutie_lover

Heey Ingrid.

1 Voorbeeld: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7997.0

Ik heb al 3(!) keer gevraagd, of ze misschien de maten kon geven...
Dat berichtje zie ik niet...
Groetjes

Ingrid

Dat klopt, die berichtjes zijn verwijderd omdat het naar de mening van één van de beheerders/moderators niets toevoegt aan het topic ;).
(Je krijgt daar geen notificatie van overigens.)

Nina

Excuseer mij hoor, maar misschien zou het wat netter zijn om daar wél notificatie van te geven. Ten eerste om verwarring te voorkomen (zoals nu het geval is) en ten tweede uit beleefdheid. Mensen plaatsen daar een berichtje in de hoop iets te weten of iemand te helpen, zoals Cutie_lover probeerde, en ik vind het dan wat grof om dat berichtje te verwijderen.

Jullie waarschijnlijk niet, maakt mij ook niet uit ik heb er zelf nooit last van gehad, maar ik wilde graag even mijn mening geven.

Groetjes, Nina

Safrena

#7
Hey Nina

Berichtjes die van nut zijn en waar mensen mee geholpen zijn of berichtjes met vragen zullen ook NOOIT verwijderd worden

Alleen berichtjes die niks met het onderwerp te maken heeft worden verwijderd
Alsook prive berichtjes of als er geschat word

Als bijvoorbeeld iemand vraag hoe oud  zijn of haar parkietje is heeft ie geen antwoord met "ik denk misschien een popje" of "dat weet ik niet" enz... Zo berichtjes worden verwijderd omdat dit geen antwoord is en geen nuttig info of vragen.

Mensen die de forum regels hier gelezen hebben weten dat ook en houden zich ook aan die regels.

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=326.0

De bedoeling van het forum is dan ook dat het leuk,  formatief en netjes blijft waar iedereen kan van genieten welke leeftijd ook

Vele groetjes

Ps heb je er nog steeds problemen mee kun je altijd een pm sturen naar een van de beheerders

Nina

Citaat van: Safrena op juni 15, 2006, 18:36:47
Berichtjes die van nut zijn en waar mensen mee geholpen zijn of berichtjes met vragen zullen ook NOOIT verwijderd worden

Alleen berichtjes die niks met het onderwerp te maken heeft worden verwijderd
Alsook prive berichtjes of als er geschat word

Oké, ik ben alweer tevreden.  :) Ik heb er zelf ook nooit last van gehad.

Cutie_lover

Ok

Maar toch. Als jullie vinden dat het niets toevoegd, moeten jullie het zeggen, want nu heb ik waarschijnlijk al heel veel "nutteloze" en "chat" berichtjes geplaatst ;) Ik let er nu, nu ik het weet, op wat ik in mijn berichtje zet, al heb ik inderdaad sterk de neiging, om het "fout" te doen ;)

Groetjes

Ingrid

Als we op elk berichtje wat naar onze mening niets toevoegd aan het topic, zouden moeten reageren, dan is het einde zoek. Wanneer je ziet dat een berichtje is verwijderd wat je zelf hebt gelaatst, dan weet je genoeg lijkt mij ;).

Cutie_lover

#11
maar aangezien onze computer nog al snel iets raars doet dacht ik daar niet aan. Heb sowieso al eens een document op de computer opgeslagen had, dat ik het de volgende dag nergens meer zag ( rijm rijm )

Oke
Daarbij alles duidelijk is uitgelegd
kan hier wel een slotje op lijkt me ;)
Gr safrena