Wie was je ook al weer?

Gestart door ethan, juni 12, 2006, 13:18:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ethan

hi

Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar heb mijn familie zover dat ik een parkietje mag halen.  ;D
Ik heb er al een paar weken 1 op het oog in de dierenwinkel. Hij heeft al een naam (Ik ga hem morgen pas halen, hij had eerder een naam dan een baasje)
Hij heet kiwi. Hij heeft een blauwe neusdop en een egaal hoofdje, dus hij is wel al wat ouder, maar in de winkel babbeld hij al zoveel, dat ik toch verliefd op hem geworden ben. :-*

Maar een hele tijd terug heb ik met iemand geschreven die haar parkietje ook 's nachts boven heeft staan en overdag beneden.
Ik dacht dat haar parkiet coco heette, maar dat weet ik niet zeker.
Ik had namelijk nog een vraagje aan haar: 'hoe oud was jouw parkiet toen je hem kreeg?'
En heb je hem eerst boven of eerst beneden laten wennen? Of heb je hem meteen 'snachts boven en overdag beneden gezet?

Hoop dat je (of iemand anders) mijn vragen kan beantwoorden.

Groetjes karin

Idske

Heehee,

Ik denk dat je mij bedoelde.

Coco staat snachts bij mij boven, om lekker te slapen. Het loslaten doe ik boven, hij vliegt lekker door mijn kamer, over de gang en in de kamer ernaast waar hij graag bovenop het computerscherm zit. Daar heeft hij de meeste ruimte om te kunnen vliegen.

Overdag staat hij beneden zodat hij gezelschap heeft. Dit heb ik vanaf het begin al gedaan en het gaat hardstikke goed!

Volgens de dierenwinkel was Coco van 4 juli en ik heb hem op 15 september opgehaald. Dus bijna 2.5 maanden/10 weken oud.

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

ethan

ja, bedankt voor je snelle reactie!

Dan mag Kiwi ook direct mee naar boven en naar beneden.
Hoe oud is Coco nu, is hij van 4 juli 2005?
Want ik las ergens anders dat hij kan praten, dat heeft hij dan snel geleerd?

Groetjes karin

Idske

#3
Er ging een tijdje overheen voordat hij begon met praten. Nu leert hij erg snel. Coco is 11 maanden oud.

Groet Idske en Coco

Dit soort vragen kan verder afgehandeld worden via pb of mail ;). Gr. Ingrid
*klik*
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!