Hoe kom ik op de parkietenchat terecht?

Gestart door budgie, juni 11, 2006, 14:15:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie

Ik heb al diverse aanwijzingen van Jorijn op het forum opgevolgd, maar ik weet niet hoe ik op de parkietenchat kan belanden. Ik schijn een programma gedownload te hebben maar dat kan ik nergens meer vinden. Even ten overvloede: ik heb van alle leden het minst verstand van computers, geloof ik. Het is op zich al een 'wonder' dat ik berichten op het forum geplaatst krijg. Misschien is het al heel vaak uitgelegd, dat terechtkomen op die chat, maar dan kan ik het niet vinden omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wie kan en wil mij telefonisch instructies geven? Dat gaat wat directer. En 'ouderwets' telefoneren kan ik beter dan per beeldscherm communiceren. Alvast bedankt voor degene die mij wil helpen!

Josephine

Hoi budgie!
Hier is een link, als je daar op klikt kan je in de chat komen. Zo doe ik het nu ook. Je zit dan gewoon in dezelfde chat als de mensen die dat programma hebben.

Hier is de link: http://chat.parkietenweb.nl/

Als je nog meer vragen heb, of je wilt weten hoe je een vaste gebruikersnaam moet maken, kan je een pb sturen dan zal ik proberen te helpen.

Groetjes Josephine

p.s. ik wist het zelf eerst ook niet

missie_go

srry dat ik er even door heen ga,
maar kun je er alleen in als er een chat avond is of altijd??

Josephine

hoi missie_go,
Je kan altijd de chat in, maar er is meestal niemand buiten de chatavonden...

missie_go

probleempje:
als ik op die link druk, komt hij wel op de site maar op dat 'schrijfbalkje staat er :
kan niet verbinden met:com.ms.securtyExceptionEx : cannot to "erc.extreme-irc.nl"

??? ???

Cutie_lover

http://chat.parkietenweb.nl ? bij mij doet hij het altijd...  Heb je wel op uitvoeren gedrukt?Ook als het geen chatavond is. Doe je het via de computer ? want toen had ik hetzelfde @! Ik wil inderdaad graag wete wat het is...

missie_go

Heb je wel op uitvoeren gedrukt?

waar staat dat??

Doe je het via de computer ?
hoe anders ???

help mii!!.. ik wil ook graag bij de chat avondjes mee kletsen :-[

Cutie_lover

Citaat van: missie_go op juni 17, 2006, 16:44:20
Heb je wel op uitvoeren gedrukt?

waar staat dat??
Als ik op die link klik staat er op een gegeven moment: p nog wat: uitvoeren - niet uitvoeren. Als je op uitvoeren klikt kom je er, anders niet

missie_go

toen ik voor het eerst er op duwde (de link), moest ik eigenlijk iets instaleren ofzoiets.. maar ik heb op nee geduwd, toen kwam ik er wel in, maar dus met in het chat-schermpje dat wat ik net ook al heb getypt :P

en er staat onderin: /quit. weggaan uit de chatroom.. maar ik snap niet echt hoe je datt moet doen..



Cutie_lover

#9
maar het lukte niet zei je??? ???  :o

Dit gaat op chatten lijken, help elkaar verder via pb of mail ;). Gr. Ingrid
Heb ik gedaan ingrid, ok dank je

budgie

Ik krijg dat gele beginscherm wel in beeld, maar daar kan ik verder niets mee. er gebeurt gewoon niets, wat ik ook probeer.

Parkieten-Freak

Ik heb zelf mIRC, dus zie geen geel scherm.
Wellicht kan dit via pb afgehandeld worden?
Wil iemand die niet de mIRC versie gebruikt, contact opnemen met Budgy en haar helpen via pb svp?