wanneer weer vliegen

Gestart door kaboutertjes, juni 09, 2006, 07:18:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaboutertjes

Zoals al eerder vermeld had Dippie toen ze nog maar net vijf weekjes was haar pootje gebroken.
De dierenarts heeft toen haar vleugelveren geknipt omdat ze een tijd niet mocht vliegen.
Ze is inmiddels nu bijna vijf maanden erg in de rui, maar we zien bij haar vleugels nog lang geen nieuwe veren groeien, ook kan ze nog steeds niet vliegen.
Weet iemand hoe lang het kan gaan duren voordat de veren weer aangroeien en ze weer kan vliegen.
Ze probeert Nanoe wel na te vliegen of naar ons toe te vliegen, maar stort dan elke keer sierlijk neer.

Groetjes Sylvia, Nanoe en Dippie

Caradow

De slagpennen worden niet elke rui gewisseld. Wanneer Dippie in de rui ook de afgeknipte pennen gaat verliezen, weet je dat er nieuwe gaan groeien. Als je nu nog geen afgeknipte pennen hebt gevonden, zal het deze rui niet meer worden,. maar mogelijk een volgende.

Ow en Dippie is al 5 maanden in de rui????????????????????

kaboutertjes

Citaat van: Caradow op juni 09, 2006, 07:36:08
Ow en Dippie is al 5 maanden in de rui????????????????????
Foutje komma vergeten te plaatsen, ze is bijna vijf maanden en ze is erg in de rui,
toen ik het zo terug las stond het er ook niet erg logisch, maar slechte nacht gehad vanwege zieke dochter en wel weer vroeg eruit om te moeten werken dus was denk ik nog wat slaperig vanmorgen.

Ze is denk ik nu ongeveer twee weken in de rui en je ziet tot nu toe alleen nog maar veel donsveertjes.

Jammer dat we nog een rui moeten afwachten, want je ziet dat ze graag wil vliegen.

groetjes Sylvia, Nanoe en Dippie