omdat we geen ongelijk aantal willen...

Gestart door Annika, juni 07, 2006, 10:47:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

hebben we gisteren alvast een nieuw jong parkietje gekocht. Ze heeft nog geen naam, maar dat gaat vast wel goed komen.
Met de hand in de kooi gaat al aardig, al is ze erg op haar hoede en angstig nog. Toch gaat het al beter als met Kiki ooit geweest is en dat vind ik heel fijn, want dan zal dit lieverdje straks heerlijk in de kooi bij de anderen mogen en los mogen vliegen in huis, zonder dat ik me bezwaard voel als ik dichtbij kom.

Groetjes Annika

Meltjuh

Hey Annika!

Ben erg benieuwd naar je nieuwe parkietje!

Misschien zou je is moeten proberen er een jpg bestand van te maken?


Ik hoop voor je dat het dit keer stukken beter gaat!

Annika

#2
zijn jpg bestanden, maar het lukt gewoon niet.

Ik heb wel al best wat in mijn album staan, misschien teveel?

heb maar even mijn avatar aangepast voor degenen die nieuwsgierig zijn   :-*

Cutie_lover

#3
Citaat van: Annika op juni 07, 2006, 15:46:41
zijn jpg bestanden, maar het lukt gewoon niet.

Ik heb wel al best wat in mijn album staan, misschien teveel?

heb maar even mijn avatar aangepast voor degenen die nieuwsgierig zijn   :-*
't is een mooie!
Misschien kun je ook wat foto's op je site zetten... Hoe weet je dat het een ZE is???

Mensen zorg ervoor dat dit geen chatten wordt ;)
Dit doen we en de chatbox ;)
Gr safrena

Annika

site kan door omstandigheden helaas even niet ge-update worden  :( vandaar dat ik ze zo graag hier in mijn album wil plaatsen.
Ik gok dat het een ze is (dierenwinkel ook) omdat ze een lila met lichtblauwe neusdop heeft, mannetjes hebben meestal donkere neusdop.

Annika

Toegewezen bestandsgrootte overschreden

Je hebt een bestandsgrootte-limiet van 1024K, je bestanden gebruiken nu 2677K, het toevoegen van dit bestand zorgt er voor dat je je toegewezen bestandsgrootte overschrijdt.

Dit krijg ik te zien.

Maartje heeft nu een foto van mijn lieffie geplaatst in haar album, zelfde grootte foto, dus daar ligt het niet aan.
En zoals ik al schreef heb ik vanmiddag meerdere foto's uit mijn albums gedelete, dus ik blijf het vreemd vinden.

marretje

Gefeliciteerd Annika met je nieuwe parkietje. Ik vind het een erg mooi beestje maar daar heb je er meer van zitten heb ik op je foto's gezien. Ik heb ergens anders gelezen dat het erg goed gaat met tam maken dus je zult wel superblij zijn. Veel geluk met je nieuwe aanwinst, ik ben benieuwd hoe ze gaat heten ;D

Annika

tot nu toe heet ze Kip (Kippie)  :-X maar ik ben er nog niet over uit of dat zo blijft  ::)

Brigit