Joepie....

Gestart door Saskia, mei 28, 2006, 22:32:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

budgie

#20
Ook ik leef met je mee, Saskia. Ik vind het altijd zo erg als zo'n klein parkietje doodgaat aan een ziekte of door een ongeluk. Ach, het zijn levendige, drukke diertjes maar ze kunnen zó gemakkelijk stuk .....
Daarom verbaas ik me er des te meer over dat slecht verzorgde en ongelukkige parkietjes (die ken ik ook) het vaak nog zo lang uithouden.

Maur@

Ach Saskia, wat verdrietig. Maar weet je wat nou zo vervelend is. Parkieten verbergen hun ziektes zo goed, tegen de tijd dat jij erachter komt dat ze ziek zijn ben je vaak al te laat. Je kunt er dan vaak niets meer aan doen en veranderen. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven in je gedachen.

Parkieten-Freak

Wat vreselijk naar nou Saskia dat Joepie het niet gered heeft...... :(
Ik wens je heel veel sterkte!


smartie

Wat onwijs erg dat Joepie overleden is.

Veel sterkte de komende tijd.

liefs van Pino en bazinnetje

PS. wel raar dat het zo lang duurde dat ze naar Joepie gekeken hebben en dat ze eerst dachten dat het niet spoedeisend was... Nogmaals: sterkte!

janneke

He wat erg! Heel veel sterkte!

Elfje

Wat erg dat Joepie is overleden  :(
Heel veel sterkte met dit verlies.

Een knuffel van mijn Joepie en ook van Pino
Liefs Elfje

Chantalleke

Oh wat jammer dat Joepie het niet gered heeft zeg!!  :( Bedenk wel dat je alles hebt gedaan voor Joepie om het hem zo goed mogelijk naar zijn zin te maken en hij dus een heel fijn leventje bij jou gehad heeft.

Veel sterkte
Chantal

Sam


Saskia

Dankjulliewel allemaal.
Erg fijn jullie lieve reacties.

Ik hou me inderdaad vast aan het feit dat Joepie het goed bij me heeft gehad. Ondanks haar handicap dat ze niet kon vliegen weet ik zeker dat ze zich goed voelde.

Toch is het ook niet eerlijk, want ze was nog best jong; 4 jaar....:(

kaboutertjes


Wat vreselijk dat Joepie er niet meer is.
Heel veel sterkte met het verlies.

liefs van Sylvia, Nanoe en Dipie