vliegen

Gestart door juanito, mei 31, 2006, 15:31:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

juanito

hallo,

Ik heb vandaag opnieuw geprobeerd om Crow uit de kooi te halen. Met een stukje trosgierst op de hand laten zitten en dan richting "naar buiten". Zodra hij merkt dat ik hem naar buiten probeer te brengen springt hij terug op een stokje. Het is al eenmaal gelukt om hem er zo uit te krijgen. Vliegt dan wat rond om vlug terug naar de kooi gaan.
Is er nu geen gevaar dat ie denkt, die hand wil me naar buiten brengen, daar ga ik niet meer op gaan zitten hoor...En dat ik net het tegengestelde bereik van hetgeen ik probeer?

gr,

Pam

Hallo Juanito,

Probeer eens om een stukje trosgierst op of in de deuropening te leggen en ga zelf op een afstandje staan.
Als Crow dan misschien buiten op het deurtje zit dan gaat hij misschien vanzelf rondvliegen.

Ik heb bij mijn parkietjes ook gewoon de deur open gedaan en ze kwamen vanzelf uit de kooi.
Ze waren toen nog niet helemaal tam en om ze weer in de kooi te krijgen heb ik een lange stok gepakt waar ze dan op gingen zitten en daarna kon ik ze zonder problemen weer in de kooi zetten.

Succes ermee.

Groet Pam
Toedels Pam en Willem

juanito

hallo,

Heb ik ook al paar keer geprobeerd, maar ze komen er niet uit. Wel is het nu al een paar keer gelukt om Crow er uit te halen op m'n vinger. Maar hij vliegt direct terug naar binnen! Soms kan ik hem wel op de vinger laten zitten buiten de kooi, dan beweeg ik weg met m'n hand maar ie springt dan direct terug op z'n kkoi
Zou het misschien kunnen dat ie niet naar buiten wilt omdat het popje niet buiten de kooi zit. Zij komt nog niet op de hand zitten dus kan ik haar er zo niet uithalen.

gr,