Het is zo ver!

Gestart door Sara, mei 31, 2006, 14:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo allemaal,

Naar school gaan,daar kijk ik meestal tegenop maar vandaag was het anders..Ik ging namenlijk heel vrolijk naar school.Toen ik voor school,zoals elke morgen,in het broedblok keek,stond Noah op en toen zag ik daar een klein,roze,erg levendig frummeltje.Het maakte zoo liief geluid! :-*
Ik heb ze maar meteen met rust gelaten.Ik had 6 eitjes en het eerste eitje zou morgen 21dagen oud zijn,maar is is dus na 20 dagen uitgekomen.De volgenden volgen om de 2 dagen.
Ik zou graag willen kijken naar het kleine frummeltje,maar het is spijtig genoeg wat te koud om het broedblok open te doen buiten :(
Achja,maar hopen op beter weer en dat het frummeltje goed mag groeien!
Ik vind het echt fantastisch zo'n kleintje en ik steek m'n blijheid niet onder stoelen of banken :D

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Hoi baasje van Arno,

Wat leuk! :D
Van harte gefeliciteerd met het eerste kleine piepkuikentje!

Groetjes, Sonja.

Chicowen

Hee wat gaaf!
Veel plezier met je eerste frummeltje! ;D
Groetjes
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Josephine

Echt leuk! Veel plezier!

groetjes Josephine

Maur@

O wat super leuk. Gefeliciteerd met de nieuwe wereldbewoner. Geniet er van, want voor je het weet zijn ze 6 weken en zie je haast het verschil niet meer met de rest...... :P

Sara

Hihi,dankje voor de leuke reacties!Ja,ze groeien zoals ik van jullie weet als kool dus ik zal zeker van deze kleine frummeltjes genieten zolang ze zo klein zijn ;D
Maar als ze groot zijn vind ik ze nog even lief,als zijn ze dan wel ondeugender,hihi :)

Groetjes

Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sara

Vannacht of morgen zou het 2e lieverdje uit moeten komen als alles goed is. ::)
Ik wou wel eventjes wat vragen,de eierschalen liggen nog in het broedblok.Verwijder ik deze best of laat ik ze beter liggen?

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Annika

laat die maar gewoon liggen, vermoedelijk eet het popje ze op voor extra kalk!

En verder : gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding  ;D

Sara

Gisteren is een eitje opengemaakt,maar het was onbevrucht.Weten ze dat dan zo goed als het onbevrucht is?Ik denk dat dat het eitje was,dat normaal gezien gisteren moest uitkomen.Er liggen nu nog 4 eitjes en het zou wel eens kunnen dat er nog een onbevrucht bij is.Toen ik ze bekeek een paar weekjes geleden,waren er 2 roze eitjes.
Maar hopen dat er nog iets uitkomt,al ben ik al erg tevreden met dit friemeltje ;D

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes