Naam Cutie's maatje

Gestart door Cutie_lover, mei 29, 2006, 19:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hallo!

Ik had een vraagje, en die link naar die site is ook goed, maar ik wilde persoonlijke meningen...
Welke naam moet ik Cutie's maatje geven???

Ikzelf dacht aan Coco, Cutie en Coco, maar ja, een coco is er al :-[

Groetjes

Josephine


ilonka


Rowan

Rambo,
Remi,
Richard,
Chico,
Cutney,
Cico,
Caly......enz
ik vind het zelf wel leuke namen ;D
mischien heb je er wat aan.

Kleintjes

Hoihoi,

wat je kan is, is eens goed kijken naar het uiterlijk of het karakter. Soms krijg je dan hele leuke en passende namen zoals wij met Kruumel hebben. Kruumel heeft de naam gekregen omdat hij nog zo klein is en in verhouding met Pino echt net een kruimeltje is. Mijn vriend en ik waren het meteen eens over de naam :D
Soms kun je ook leuke namen vinden als je gewoon wat leest of tv kijkt. Kyra kreeg de naam vanwege de Kyra uit StarTrek en uit de film Riddick (Chronicals of Riddick, met Vin Diesel). Soms kom je op de gekste tijden aan namen, ik had de naam 'snachts al door mijn hoofd spoken omdat ik dacht dat hij klein zou zijn, wat hij dus ook is.
Fantaseer er op los en zie wat je tegen komt!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Dit is leuk om donderdagavond tijdens de chat te bespreken, maar het hoort niet echt op het forum thuis vind ik.....
Slotje dus.
*klik*