voilere

Gestart door m@r, mei 26, 2006, 07:15:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

m@r

hai allemaal.

ik zoek een houten voilere voor in de tuin.
hij moet ongeveer 2 meter breed zijn en ong 1.80 hoog.
er moet wel een nachthok inzitten zodat de pietjes kunnen schuilen en lekker slapen natuurlijk. :)
mijn pietjes zitten nu noodgedwongen in een kleiner kooitje omdat ons andere hok echt versleten was.
afgelopen winter hebben ze bij de overbuurman gelogeerd om de winter door te komen ,maar dat is natuurlijk niet echt een oplossing.
ik heb het al op marktplaats geprobeerd ,maar iedereen is me daar iedere keer te snel af :(

dus vandaar mijn oproep hier.
wie kan me helpen


Kleintjes

hoihoi,

kijk anders eens op devondst.nl Daar kun je vaak veel vinden en meestal niet duur. Marktplaats.nl is ook wel handig, alleen zijn ze soms best duur.
Marktplaza.nl is ook handig,
speurders.nl is er ook nog,
2dehands.nl is ook aan te raden. (ik weet, zijn er veel maar ik ben ook vaak op jacht naar koopjes ;) ).

Hoop dat je er wat mee kan
Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

m@r

dank je wel voor de tips
ik ga gelijk speuren naar een mooi hok voor de pietjes :)

m@r

ik heb gekeken naar de site's die je hebt gegeven.
maar ik kom tot de conclusie dat er op marktplaats  het meest wordt aangeboden qua voileres.

maar ik heb wel op marktplaza een japanse nachtegaal gevonden voor een vriendin van mij.

is er toch nog iemand blij  ;D

m@r

jaaaa ik heb hem hoor.
hij moest wel helemaal uit gelderland komen.
maar hij staat nu mooi in mijn tuin..

de pietjes zitten er ook al in.

ze zaten eerst wat onwennig op de grond,maar nu komen ze een beetje los. :D
morgen ga ik een paar dingetjes kopen qua voerbakken wat meer in een voilere past.
ze doen het nu nog met hun oude bakjes