heen en weer lopen in de kooi

Gestart door Rowan, mei 13, 2006, 17:21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rowan

hoi,
ik heb sinds gisteren een nieuwe kooi voor me parkiet gekocht. nu loopt hij de heke tijd op de grond van de ene kant naar de andere kant. is dit normaal??? wat kan ik hier aan doen??? de parkiet heb ik nu 1 week. de parkiet zat eerst in andere kooi. met 2 andere dat ging niet zo goed dus nu heb ik hem apart gezet maar nu loopt die dus de heletijd op-en-neer??? graag reactie?

Parkieten-Freak

Ja, Rowan, dit is vrij normaal, het kan een week of 2 duren.
Zorg je wel voor wat speeltjes in de kooi en eventueel een spiegeltje?


Maur@

Citeerde parkiet zat eerst in andere kooi. met 2 andere

Als er hier iemand even apart moet omdat hij/zij gewond is lopen ze te ijsberen door de kooi, niet normaal, omdat zij/hij naar de anderen terug wil. Ik denk dat jouw parkiet de andere mist. Zet de kooien dicht bij elkaar zodat ze elkaar kunnen zien en eventueel de tralies tegen elkaar zodat ze elkaar ook kunnen besnmavelen.

NoNNePoN

mijn parkiet heeft dit 2 weken lang gedaan
maar had geen idee waarom doe dat deed

Lijntje

Hoi!
Mijn parkietje doet dit ook. We hebben hem woensdag 2 weken. Maar bij ons lijkt het meer spelen, want eerst liep hij inderdaad heen en weer. en nu doet hij dit nog maar zit hij ondertussen ook steeds te springen en te kwetteren, het is een heel leuk gezicht! Ik weet niet of je er wat aan hebt... Succes er mee in ieder geval!
Groetjes

kaboutertjes

Die van ons loopt ook heen en weer op de bodem van de kooi alsof die aan het oefenen is voor de maraton, dit doet ie vooral als die merkt dat we in de buurt zijn en probeert zo uit de kooi te komen. Zo van hallo, ik ben er ook nog maak nu even mijn kooi open, dan kan ik eruit.

groetjes sylvia