mannetje of popje?

Gestart door marretje, mei 15, 2006, 13:57:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marretje

Ik weet dat deze vraag al vele malen gesteld is, maar door onze samenstelling vogels wil ik dit graag weten.
Spike is nu 7 weken ongeveer en de neusdop lijkt nu pas te verkleuren. Het wit rondom de neus word paarser maar ik krijg er maar geen hoogte van.

[verwijderd door de beheerder]

Sonja

Hoi Marretje,

Ik gok op een popje. ;)

Groetjes, Sonja.

Safrena

Hey Marretje

Lijkt me ook een popje ;)

vele groetjes

Ingrid

Hoi Marretje,

Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers, ook ik denk een popje ;).

Groetjes, Ingrid

marretje

ja dat dacht ik zelf ook wel al maar toen we spike aanschafte hadden tl verlichting en ik ging voor een mannetje. Dus ook ik ben er weer ingetrapt. Ik kies blijkbaar altijd vrouwtjes uit. nu heb ik dus 1 man en 3 popjes. Niet zo erg omdat ze twee aan twee in de kooi zitten maar met zijn allen eruit levert nu al behoorlijk wat problemen op. En Babbel ook een popje reageert echt kattig op Spike. Is het zo dat ook al is een vogel jong dat ze toch al problemen kunnen maken om een mannetje?

Safrena

Hey Marretje

Ook al is het popje nog jong ook zij kan inderdaad al rzie maken voor het mannetje ;)

Vele groetjes

marretje

dat verklaart al veel want Babbel accepteert absoluut spike niet maar Spike is nog niet geintereseerd in het mannetje. Dus dan maar hopen dat Sjakie met Spike overweg kan wat nu nog gaat totdat het mannetje in de buurt komt.