3 lieve baby parkietjes

Gestart door Meltjuh, mei 12, 2006, 17:03:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Jeeh wat fijn dat de middelste ook al een goed thuis in het vooruitzicht heeft en misschien de oudste ook!!
Chico hier zit nog zonder enig vermoeden vrolijk te spelen!
Ik heb hem foto's van pucky laten zien, maar hij vond alleen de muiscursor interressant!  ??? :P
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Maur@

Geweldig Mel. Nummero drie vind je ook vast een heel goed huis voor. Ik vind het ook ontzettend lief van de mensen hier die de jonkies willen hebben. Het is best wel moeilijk, qua afstand etc. Ik ben heel blij voor je.

Meltjuh

Ahh bedankt Maura ;D

Het afscheid gaat een drama worden maar wat een opluchting dat ze naar geweldige baasjes gaan! ;D en dat ik ze gewoon kan blijven volgen

budgie

Zeker weten dat het middelste baby parkietje van Melanie een geweldig tehuis krijgt! En wie daar aan twijfelt, mag gewoon komen kijken! Maar op deze site zitten vast geen twijfelaars!
Ik dank Melanie voor haar vertrouwen in mij want het is niet niks om een levend wezentje waaraan je bent gehecht uit handen te geven. Ik weet maar al te goed hoe dat voelt! ;D

Cutie_lover

Er is er dus nog maar 1 over :( Ik heb nog tijd nodig om mijn ouders over te halen :-X Alhoewel,,
Hoeveel km is den haag niet van omgeving moerdijk, breda e.d.?
(Lage-Zwaluwe)??

Jorijn

Citaat van: Cutie_lover op mei 20, 2006, 18:05:31
Er is er dus nog maar 1 over :( Ik heb nog tijd nodig om mijn ouders over te halen :-X Alhoewel,,
Hoeveel km is den haag niet van omgeving moerdijk, breda e.d.?
(Lage-Zwaluwe)??

Ongeveer 75 Kilometer (Een goede 2 uur met de auto)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Maur@

CiteerRoutedetails
 
Van 's-Gravenhage
Naar Breda

Afstand 76,5 km.
Reisduur 00:53
 

Info ANWB routeplanner


Meltjuh

Binnekort kom smartie kijken voor 1 van de jonkies dus misschien heeft haar parkietje Pino binnekort een vriendje/vriendinnetje!

Maur@

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssss gelukt. Alle drie je kuikentjes een heel goed huis gegeven.

Meltjuh

Ja gelukkig wel Maura ;D en ik kan ze lekker blijven volgen hihi :D

smartie

Hoi mensen!

inderdaad! Ik bel Melanie vandaag om een afspraak met haar te maken om te komen kijken. Gelukkig woont ze niet ver weg. Door de verhuizing beschik ik nu niet over internet, maar ik zit nu stiekem op mijn werk even achter de computer. Pino zit nog bij mijn ouders thuis. Bij mij is het nog een zooitje met dozen die nog moeten worden uitgepakt en meubels die wellicht toch nog een ander plekkie gaan krijgen. Ze moest eerst niks van Timo (man parkiet van mijn ouders) weten terwijl hij haar juist overal achterna vloog. Nu is ze ineens helemaal gek van hem dus lijkt me geweldig om er een vriendje voor haar bij te hebben. De timing is misschien niet perfect, maar goed... Als ik de kleine van Melanie met eigen ogen zie weet ik nu al dat ik dan verkocht ben! Hou jullie op de hoogte... hopelijk snel zelf weer online!

Chantalleke

#31
Geweldig hoor allemaal, dat jullie die piepkuikentjes van Meltjuh een fijn thuis geven  ;D
Heel veel geluk allemaal!

Topic gesplits en verplaats naar
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=8151.0
update en op de hoogte houden is leuk
maar hoort bij medelingen en niet in het prikbord ;)