Vermist

Gestart door Kleintjes, mei 12, 2006, 14:12:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

slecht nieuws, Kyra is ontsnapt. Dus bij deze wou ik 'n oproepje plaatsen voor degene hier uit 't zuiden des lands.

Vermist: gele grasparkiet met vage grijze streepjes op kop en vleugels. Draagt rode ring met nummer 15 er op. Ontvlogen in Echt, omgeving 0475. Heb je haar gezien of gevonden laat dan even wat weten aub. Ik mis haar.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Hee! :(

Succes! Ik hoop dat iemand haar ziet en dat ze terugkomt!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chantalleke

Ooooh wat naar nu weer zeg!!!  :( Nou ja, je komt hier vaker dus je zult vast al wel eens gelezen hebben dat posters ophangen in de buurt altijd aan te raden is! Kijk ook eens op  www.amivedi.nl. Misschien wortd Kyra aangemeld!!

Veel succes
Chantal

Maur@

O wat erg. Ik hoop dat Kyra gevonden gaat worden door iemand. Het is gelukkig mooi weer, droog en er zijn veel mensen buien in tuinen en straten. Ik zal voor je duimen.

Mopz

#4
jeempie... :o ... dat heb ik ook een keer gehad... alleen 't was in de vakantie, we lieten iemand op haar passen en toen is ze weg gevlogen... :( :o .. toen we 3 weken later terug van vakantie kwamen was het natuurlijk al veel te laat om haar nog te vinden :(

Bericht aangepast, verzoek om geen MSN taal gebruiken.

Kleintjes

Hoihoi,

bedankt voor jullie lieve berichtjes. Wij hopen ook datw e haar nog vinden maar de aksn is erg klein. Is hier best boomrijk en pal naast 't spoor :S. Achter 't spoor zijn alleen boerenvelden en verder na 't kleine kilometer pas weer bewoonde wereld, dus 't zou 'n klein wonder zijn. We gaan zeker berichten ophangen overal en ik heb de buren ook al ingelicht.

Ik ben benieuwd of 't iets oplevert.

Groetjes en leifs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Chicowen

Ow wat vreselijk dat Kyra ontsnapt is.
Ik hoop echt dat je Kyra terugvind!
Ik duim voor je!
Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Meltjuh

Ohwjee dat is echt heel erg :(
ik zal duimen dat hij terug komt :-[

Josephine

wat erg zeg! Ik hoop dat hij toch gevonden wordt, het is inderdaad wel wat om even naar de site van amivedi te gaan. een parkiet van mij is ook een keer weg gevlogen. Maar we hebben hem ook daar aangemeld. dat had geen resultaat, ik hoop bij jou wel!

Nina

Dit lijkt me echt heel erg voor je, sterkte en succes! :o

Kleintjes

Hoihoi,

heb Kyra daarstraks nog gezien, ze werd achterna gezeten door 'n merel dus ze is nog in de buurt. We gaan morgen verder zoeken en hopen dat we haar vinden. Ze vliegt als de beste, ze was sneller dan de merel, helaas hebben we niet kunnen zien waar ze heen ging :(

Morgen 'n nieuwe dag en als we thuis zijn en 't is 'n beetje goed weer zetten we dde andere 3 buiten in hun kooi in de hoop dat ze hen zal horen en naar ze toe komt.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Maur@

O ze gaat vannacht vast wel ergens veilig slapen en hopen dat ze op het lawaai van de anderen afkomt morgen. Ik weet nog toen onze Smirnoff wegvloog, 's morgens vroeg om 5 uur zat ik al buiten met de kooi en maar fluiten en maar roepen.

O ik hoop zo ontzettend voor je dat ze morgen op de anderen af gaat komen. Duimen, Duimen, Duimen, Duimen, Duimen

Carla

Ik duim met je mee. Geef de moed niet te vlug op blijven zoeken.

maartje

och jemig! ik lees het nu pas!
heel veel sterkte gewenst, ik duim voor je

Annika

hopelijk loopt het net zo af als met het parkietje van mijn schoonzusje. Die is toentertijd ontsnapt in november in Utrecht.
Na een aantal dagen de moed redelijk opgegeven, maar wel over pamfletten opgehangen. Gelukkig is er iemand geweest die een van de pamfletten gezien heeft, diegene wist van iemand anders dat die een parkietje gevonden had en onderdak had verleend en zo is ie weer veilig thuis gekomen.
Probeer moed te houden, ik duim dat Kyra gauw weer bij jullie thuis is!

smartie

Wat rot om te horen!

Ik hoop dat jullie Kyra snel zullen vinden en kunnen vangen....

sterkte!

Carla

Heb je Kyra ondertussen nog gezien?

Kleintjes

Hoihoi,

Kyra is spoorloos verdwenen. We hebben haar niet meer gezien en ook niet meer gehoord, zelfs niet als de andere 3 buiten zaten in de kooien.

Is goed mogelijk dat een van de vele zwerfkatten haar te pakken heeft gehad of dat ze tegen de trein is gebotst, aangezien die ongeveer elk half uur voorbij komt. Ik denk liever dat ze naar 'n andere plaats is gevlogen en daar wellicht 'n maatje heeft gevonden of 'n goed thuis. Ik moet wel in de werkelijkheid blijven, dus is de optie van de zwerfkatten 't meest voor de hand liggend. Ik zie er dagelijks 'n stuk of 10 hier rondlopen.

Gelukkig heb ik ook goed nieuws. Hoewel Kyra niet te vervangen is (zoals geen een parkietje) kan ik van mijn oom 'n jonkie krijgen. Ik had hem gemaild en ik kreeg 't berichtje terug dat ik er 1 mocht hebben. Hij vliegt deze week uit en is licht groen :-*. Binnenkort gaan we kijken wanneer we hem (of haar) kunnen halen. Voor Pino maakt 't niet uit, hij is blij met alles.

Ik laat nog wel wat horen, of we Kyra nog zien, vinden, of wat dan ook.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Annika

ach nee meis, wat een naar nieuws. Ik hoop echt met heel mijn hart dat Kyra zich ineens weer laat zien!

Wel fijn dat jullie al zo spoedig een nieuw maatje voor Pino kunnen krijgen. Wie weet heeft ie er dan binnenkort wel twee  ;)

Maur@

O wat naar nou dat jullie haar niet meer hebben gezien. Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen verder.

Idske

Hee!

Ik hoop nog steeds op het beste en blijf voor jullie duimen!

Groet Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

Hoihoi,

de buurvrouw van 2 deuren verder dacht haar nog gezien te hebben. Ze beschreef 't parkietje als geel met zwart op de vleugels. Toen had ik al zoiets van: Dat is musje niet..die heeft licht grijs, bijna niet te zien van iets verder weg. Ik heb de buurvrouw mijn nummer gegeven zodat ze me kan bellen als ze 't parkietje nog eens ziet. Die schijnt regelmatig op haar balkonrailing te zitten.

Dit zou dus kunnen betekenen dat er meerdere parkietjes hier in de buurt zitten, dan zou Kyra zich wel prima redden als ze met meerdere zijn. 't parkietje dat de buurvrouw heeft gezien laat zich ook niet vangen, met geen mogelijkheid en ze heeft al van alles geprobeerd. Ik ben dus bang dat we 't wel niet helemaal te weten komen, waar ze is en wat er is.

Goede nieuws even tussendoor: De jonge die ik van mijn oom mag hebben is gistermorgen uitgevlogen en ik kan niet wachten tot we hem kunnen halen. Liefst ging ik nu nog meteen met de trein, maar dat is niet echt handig hihi, mijn oom werkt op dit moment dus er is niemand thuis  :-X Misschien volgend weekend dat we kunnen gaan, anders wordt 't 4 juni. Ligt er 'n beetje aan hoe de financieen zitten hier  ???

Ik houd jullie nog op de hoogte of 't parkietje nog gezien wordt en als de kleine in huis komt.

Groetjes, kusjes, knuffel en veel liefs van ons aan jullie, als dank voor 't hopen
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Hoihoi,

even snel 'n kleine update: De foto's zijn geplaatst!! Van Silly en Tweety dan he, hihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Hoi

@Kleintjes, waar woon jij dan, in Rotterdam, Amsterdam? Hier in het dorp hebben ze minder kans :(

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Kleintjes

Hoihoi,

ik woon echt in Echt. Hier zijn best veel katten en de trein komt elk half uur voorbij. Lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk dat Kyra er nog is, of in de buurt dan. De buurvrouw heeft haar niet meer gezien.

Hoop doet leven, maar als je de kansen berekent en dan 't slechte weer erbij telt..wordt 't al gauw minder waarschijnlijk. Hebben al 'n paar redelijk zware onweersbuien gehad met veel regen en zelfs hagel.

Kyra was 'n huisvogel en dus niks gewend, daarbij was ze pas 'n maandje of 5 / 6. Ik zie 't wel, anders jammer dan, even stom en bot gedacht... Ze heeft er voor gekozen om naar buiten te gaan, niet ik... We zien wel hoe 't loopt.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Hoihoi,

met 'n beetje geluk komt de kleine dit weekend bij ons, ligt eraan wat we nog moeten doen (moeten wat zaakjes op orde gesteld worden:(. ) Van Kyra geen spoor meer helaas... Wie weet zien we haar nog eens en anders..tja...dan blijft er niet veel over dan haar in herinnering houden. Wie weet wie weet...

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Annelies

Hej

Geef de hoop niet op! Ik heb laatst ook nog een parkietje gevonden/ gevangen. Dus misschien is er voor jou ook wel iemand die Kyra vindt. Ik hoop het echt voor je.

En anders heel veel succes met die nieuwe parkiet.

Groetjes

Kleintjes

Hoihoi,

bedankt voor je berichtje Annelies (naam doet me denken aan mijn tante uit Duitsland, zij heet ook Annelies :D ).

Is erg lastig om nu nog hoop te hebben na dit zware weer dat we hebben en hebben gehad de laatste week. Heeft hier zwaar ge-onweerd, gehagelt, gewaaid en geregent als 'n gek. Betwijfel dat ze 't overleefd heeft, ze was nogal mager van zichzelf en 'n echte 'huis'mus, om 't zo maar te zeggen.

Ik ga proberen om zo snel mogelijk 'n nieuw vriendje voor Pino te halen, hij voelt zich toch 'n beetje alleen, ondanks dat hij nog 2 vriendjes heeft die in de kooi naast hem wonen.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses