reistasjes

Gestart door Chicowen, mei 08, 2006, 14:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Hej iedereen.
Enige tijd geleden waren er een aantal personen op zoek naar reistasjes voor vogels, maar deze waren in Nederland niet te vinden.
Bij toeval heb ik een site gevonden waar ze opstaan.
Op www.goedkoperkanniet.com (bij vogels en dan transporters) staan ze voor €14,99 te koop.
Ik heb zelf verder geen ervaring met deze site, dus heb geen idee of je ze ook kunt bestellen enzo.
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Ingrid

Hoi Chicowen,

Wat goed zeg dat je die reistasjes daar hebt gevonden. Ik heb er 1 door Safrena laten opsturen vanuit België en nu zie ik dat ik het zelf bij goedkoperkanniet had kunnen bestellen. Hiermee komen de zeer handige tasjes binnen handbereik van iedereen die maar wil :).

Groetjes, Ingrid

Maur@

Ik kreeg net een mailtje van goedkoperkanniet dat mijn reistasje binnen is. Ze hebben het gewoon even voor me in de bestelling gedaan.

Safrena

Citaat van: Ingrid op mei 08, 2006, 15:27:35
... Ik heb er 1 door Safrena laten opsturen vanuit België en nu zie ik dat ik het zelf bij goedkoperkanniet had kunnen bestellen..
....

Hey Ingrid

Hier zijn de tasje 1 euro goedkoper maar voor jou zou het waarschijnlijk op deze manier (via die site) nog iets goedkoper geweest zijn wat betreft dan de verzendkosten ;)

Vele groetjes

Ingrid

Valt wel mee Safrena, ben niet zo heel veel meer kwijt geweest hoor. Maakt mij ook niet uit, ik heb een reistasje  ;D :D.

Parkieten-Freak

Ik zal de link naar de websitwe vanavond op de site zetten  ;)


Maartje Emons

kijk ook eens op www.valkparkiet.net daar staan ook reistasjes op in diverse kleuren.
overigens vindt je op deze site ook heel veel leuke andere speelgoedjes.

Kleintjes

Hoihoi,

ik gebruik geen tasje maar 'n stevig mandje van plasctic (niet giftig plastic) van Ferplast. Lijkt me veel steviger dan 'n tasje. Is alleen maar mijn mening hoor, verder niks.

Ik ben zeer tevreden over dat mandje en echt duur was 't ook niet, vond ik tenminste. 15€ voor dat mandje bij Pet's Place, valt nog mee dacht ik zo. Die mandjes heb je in 3 maten, en schijnbaar heb ik de middenmaat ;) Je gebruikt ze normaal voor kleine knaagdieren en evt fretjes, maar voor parkietjes niet minder geschikt. Aangezen Pino regelmatig naar de DA moest de laatste tijd, heeft hij zelfs tijd slapend doorgebracht in dat mandje :D. Ik heb onderin 'n doekje gelegd zodat de vloer niet zo koud optrekt (was winter dus wel zo lekker) en dat heb ik er nog steeds in liggen. Kruipt dan in 'n hoekje en gaat er lekker tegenaan liggen zonder dat hij omvalt als ie slaapt, best grappig gezicht.

Ik zou liever 'n mandje aanschaffen dan 'n tasje vanwege de stevigheid, maar zoals ik al eerder zei, dit is slechts mijn mening.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Safrena

Hey Kleintjes

Deze tasjes zijn ook heel stevig en blijven binnen in lekker warm hoor.
En deze zijn wel geschikt voor parkietjes ;D

Ik gebruik dat al heel lang en ben er erg tevreden mee.
Leg een klein handoekje onderdaan op de bodem en mijn dames zitten lekker warm en kunnen op de zijkant lekker naar buiten kijken en hebben helemaal geen last van de tocht.

vele groetjes

Kleintjes

Hoihoi,

zoals ik al typte, was slechts mijn mening. Kijk, als je ervaring hebt met die tasjes en ze zijn goed is 't toch ook prima? Die tasjes waren hier overigens niet te krijgen en had er toen 1 met spoed nodig omdat ik 'smiddags al naar de DA moest met Pino, had dus ook geen tijd om zo'n tas te zoeken dus koos ik voor zo'n mandje.

Mandje is ook handig en tocht is er ook niet, niet bij mij in elk geval. Omdat ik altijd met de fiets of lopend naar de DA ga zit de mand in 'n stevige canvas rugtas, die ademt wel, maar laat geen echte tocht toe, als je me begrijpt. De tas en 't mandje beschermen m'n bandietjes tegen tocht en evt. regen (bah..regen..).

Ieder zijn of haar eigen keus, en daar is ook niks mis mee, toch? :D Of je nu 'n mandje of tasje hebt, 't is toch wat je zelf 't beste vindt voor je kleine vriendjes of wat er te krijgen is natuurlijk. Ik had toendertijd weinig keus, en Beek (ligt goedkoperkanniet) was 'n beetje erg ver weg om nog heen te gaan met de trein, moest 'smiddags al bij de DA zijn.  Maar goed, voor ieder wat wils ;), keuze genoeg op de markt :D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingrid

Hoi Kleintjes,

Het gaat er ook niet om wat iemands voorkeur is ;). Safrena antwoordde alleen over de stevigheid, omdat jij waarschijnlijk vermoedde dat het tasje niet stevig zou zijn. Om daarover duidelijkheid te geven kwam daar een antwoord op.
Het is inderdaad aan een ieder voor welke optie ze kiezen :).

Groetjes, Ingrid

Kleintjes

Hoihoi,

helemaal mee eens :D

Die tasjes zien er op foto's dus minder stevig uit dan ze in werkelijkheid zijn blijkbaar hihi. Wat kunnen foto's toch misleidend zijn   :-[

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

@Kleintjes:
Zolang er geen bavianen in vervoerd worden, zullen alle bovenstaande transporttasjes/bakjes/koffertjes prima voldoen lijkt me :P


Kleintjes

Hoihoi,

heb net kostelijk gelachen om je opmerking PF :D Kon die humor wel goed gebruiken na vandaag ;
Ik zie 't trouwens al helemaal voor me hoor; 'n baviaan in 'n tas  :o ??? :-\ :-X :P Ik heb 't niet meer.

Ik ga nu bijkomen van 't lachen en kijk wel of ik morgen 'n wakkere reactie voor je klaar heb ;

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses