reistasjes

Gestart door Chicowen, mei 08, 2006, 14:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Hej iedereen.
Enige tijd geleden waren er een aantal personen op zoek naar reistasjes voor vogels, maar deze waren in Nederland niet te vinden.
Bij toeval heb ik een site gevonden waar ze opstaan.
Op www.goedkoperkanniet.com (bij vogels en dan transporters) staan ze voor €14,99 te koop.
Ik heb zelf verder geen ervaring met deze site, dus heb geen idee of je ze ook kunt bestellen enzo.
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Ingrid

Hoi Chicowen,

Wat goed zeg dat je die reistasjes daar hebt gevonden. Ik heb er 1 door Safrena laten opsturen vanuit België en nu zie ik dat ik het zelf bij goedkoperkanniet had kunnen bestellen. Hiermee komen de zeer handige tasjes binnen handbereik van iedereen die maar wil :).

Groetjes, Ingrid

Maur@

Ik kreeg net een mailtje van goedkoperkanniet dat mijn reistasje binnen is. Ze hebben het gewoon even voor me in de bestelling gedaan.

Safrena

Citaat van: Ingrid op mei 08, 2006, 15:27:35
... Ik heb er 1 door Safrena laten opsturen vanuit België en nu zie ik dat ik het zelf bij goedkoperkanniet had kunnen bestellen..
....

Hey Ingrid

Hier zijn de tasje 1 euro goedkoper maar voor jou zou het waarschijnlijk op deze manier (via die site) nog iets goedkoper geweest zijn wat betreft dan de verzendkosten ;)

Vele groetjes

Ingrid

Valt wel mee Safrena, ben niet zo heel veel meer kwijt geweest hoor. Maakt mij ook niet uit, ik heb een reistasje  ;D :D.

Parkieten-Freak

Ik zal de link naar de websitwe vanavond op de site zetten  ;)


Maartje Emons

kijk ook eens op www.valkparkiet.net daar staan ook reistasjes op in diverse kleuren.
overigens vindt je op deze site ook heel veel leuke andere speelgoedjes.

Kleintjes

Hoihoi,