Poll: Grasparkieten en lichaamstaal

Gestart door Parkieten-Freak, mei 09, 2006, 22:00:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe voelt deze grasparkiet zich?

bang
bedroefd
nieuwsgierig
opgewonden
boos
verlegen
ongeinteresseerd
tevreden
blij
behoedzaam

Parkieten-Freak



Beste lezers!
Binnenkort krijgen jullie enkele foto's van grasparkieten voorgeschoteld, hierboven staat de eerste!  :)
Laat weten wat volgens jou de gemoedstoestand van bovenstaande grasparkiet is.
De gegevens zullen gebruikt worden in een nieuw artikel voor de website over "lichaamstaal" van grasparkieten!
De crew van "Parkieten-Freak & Donkey Online" wil jullie vast hartelijk bedanken voor jullie medewerking! ;)
Groetjes,
Anneke (Parkieten-Freak)



Maur@

Mijn stem is uitgebracht. Ik ben benieuwd of ik het goed had.

Parkieten-Freak

Bedankt Maura!
Je hebt trouwens hetzelfde gestemd als ik :P


Sanne

Hoihoi

Ik heb ook 't zelfde gestemd als jullie ;)

Groetjes Sanne en Simba

Parkieten-Freak

Ook bedankt voor het stemmen Sjuh! ;)


Maur@

CiteerJe hebt trouwens hetzelfde gestemd als ik

Hahaha, dus de eerste had ik meteen goed. :P

Chicowen

Nou ik heb ook gestemd hoor, zat te twijfelen tussen 2, dan is een keuze maken nog best lastig!
Ik zit in ieder geval bij de meerderheid  ;)
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Carla

Ik denk net zoals de meerderheid. Heel mooie parkiet trouwens. Hij lijkt wat op mijn Pierreke

Sam

ik twijfelde tussen twee en heb net diegene gekozen die niet gekozen is door de meerderheid ???

Meltjuh


esther

Hey wat leuk.
Ik twijfelde wel tussen 2 antwoorden, maar m'n eerste ingeving was toch de goede denk ik!
Groetjes Esther

Cutie_lover

Ik heb ook voor die ene meerderheid gekozen, omdat Cutie altijd zo kijkt bij iets ... en dan weeet ik wel wat hij bedoeld ;)

Jippie

Heb ook gestemd en had het antwoord van de meerderheid! Nu maar hopen dat de meerderheid het ook goed had!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Even dit: het gaat niet over goed of fout.
Het gaat erom hoe jij als parkietenliefhebber denkt dat het parkietje op de foto zich voelt. ;)


Nina

Ik ben in de minderheid, maar ik denk wel dat ik gelijk heb ::)

Daisy1988

ik ben ook bij de minderheid. k zou het echt niet weten :p

Idske

Ik had de op 1 na meerderheid, zat dus wel een beetje in de buurt bij wat de anderen denken. Maar het was wel even een twijfelgevalletje wat ik moest kiezen...

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Moppers

Mijn eerste ingeving was 'verbaasd', maar die of iets verwants stond er niet tussen.
Ik zat te twijfelen tussen wat de meest gekozen bleek en de optie daarna het meest gekozen, ben voor die laatste optie gegaan.

Ik vind het toch wel een beetje lastig om het vanuit een stilstaand beeld te zeggen. Je ziet niet hoe hij zich normaal gesproken gedraagt, hoe hij naar deze houding is gekomen (snel, langzaam, heen en weer), en vaak zit het hem in meer dan 1 enkele pose maar in zijn volledige gedrag.

Chantalleke

Deze vond ik toch wel lastiger als de foto van Coco (de 2e foto....deze had ik helemaal over het hoofd gezien  ::))
Dit parkietje is heel nieuwsgierig naar iets, maar toch op wel op zijn hoede denk ik....beetje een combinatie van die twee dus denk ik...

Ingrid

Hihihi mijn ventje, Luna, weet jullie wel bezig te houden  :P