wat voor een soort?

Gestart door Josephine, mei 05, 2006, 13:00:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

hooi ik zou graag willen weten wat voor soort mijn parkietje is(als ik dat zo goed zeg...). ik heb ook al de kleurslagen op de site bekeken(de links).
maar ik wordt er niet erg veel wijs uit! klik op de link om de foto te bekijken!http://img207.imageshack.us/my.php?image=rakker16da11fu.jpg

Parkieten-Freak

Het is moeilijk om het zo te zien.
Heb je geen foto waarop de tekening van de vleugels goed te zien is?


Kleintjes

Hoihoi,

lijkt me 'n bonte, heb alleen geen idee welk type bont. Ik heb er ook 1 met 'n geel snoetje en dan gekleurde vlekken met wit afgewisseld.

Silly van mij heeft 'n gele snoet (vanille geel), blauw/groen buikje en nog wat vanille-gele en blauw-groene vlekjes met zwarte aftekening. Voor mij is ze gewoon bont, heb me nooit zo verdiept in al die types bont. Zijn er erg veel en soms best verwarrend.

Lijkt me dus ook'n bonte zoals ik al eerder zei. Ben benieuwd wat anderen denken.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Josephine

bedankt voor de snelle reacties! ik zit op dit moment niet thuis op de computer maar bij iemand anders... IK zal als ik thuis ben foto's maken! en dan hoop ik dat me vader ze snel op de pc wil zetten! ik heb wel een foto van rakker dat hij
voor de helft in z'n badje zit maar daar kan je het denk ik wel iets beter op zien...

ik zal er werk van maken als ik thuis ben
groetjes Josephine

Josephine

#4
ik heb een foto ik hoop dat je het daar wat beter op kan zien! deze foto stond nog op de pc. maar als ik een nieuwe moet maken duurt het weer een tijd omdat me vader ze op de pc moet zetten... ik heb misschien nog meer foto's zeg maar als dat nodig is! alvast bedankt
http://img502.imageshack.us/img502/8126/rakkerbadje7kq.jpg

de vleugels zijn heel licht geel(zoals het grootste gedeelte van ze lichaam!)
en er zitten wat zwarte vlekken op.

Ingrid

Het lijkt mij inderdaad een bonte parkiet. Dit vogeltje lijkt wel wat op mijn Blizzard, alleen zij is wit en niet lichtgeel zoals jouw vogel.

Josephine

oke bedankt kijke of er nog meer meningen zijn...

Sonja

Hoi Josephine,

Ook mijn mening is bont.
Rakker heeft wel veel weg van Pucky, ook het gele masker. Kijk maar even op mijn avatar. ;)

Groetjes, Sonja.

Carla

Jip volgens mij ook een bonte met masker. Al is dit masker op de eerste foto duidelijker dan op de tweede.

Josephine

zoals je misschien wel gezien heb is hij onders ze vleugels echt heeeeeeeeel vel blauw!

Annika

ik heb geen idee wat het is, maar wou even zeggen dat ik ook dit weer een prachtig parkietje vind  :-*  Al die lichte kleuren vind ik nog stees heel apart!

Cutie_lover

Citaat van: Annika op mei 08, 2006, 17:06:46
ik heb geen idee wat het is, maar wou even zeggen dat ik ook dit weer een prachtig parkietje vind  :-*  Al die lichte kleuren vind ik nog stees heel apart!

Wel typisch dat je dan bij al je parkietjes een en diezelfde kleur is :P maar wat is het, pop of man, kan je dat bij bont gewoon zien? Zo ja Pop denk