Vledder en Kiki

Gestart door Annika, mei 05, 2006, 12:59:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

even een update'tje over Vledder en Kiki.

Ben nu thuis en heb gekeken, Vledder heeft allemaal nieuwe pennen op haar koppie. Het lijkt er dus op dat het enkel de rui is waardoor ze gewond is. Het ziet er niet echt lekker uit, maar behalve dat ze iets minder dik is ziet ze er niet ongezond uit.

Groetjes Annika

Carla

Gelukkig maar !
Betekent dit ook dat je geen nieuwe thuis voor kiki gaat zoeken ?

Annika

ja, dat topic mag eigenlijk wel even gesloten worden.
In eerste instantie blijft kiki 's nachts apart en daarna moeten we het maar bekijken.
Het is helaas ook afhankelijk hoe het voor mij met de thuissituatie gaat aflopen ...

Parkieten-Freak

#3
Ik zal het betreffende topic sluiten Annika, als het weer open moet dan laat het maar even weten! ;)


Annika


Annika



de foto's die ik van de week te zien kreeg waren onscherp en lieten zich veel ernstiger aanzien. Behalve het ernstig bebloede plekje zat haar halve kopje onder, dus het was vreselijk schrikken.
Gelukkig is het nu al een stuk beter, ik wil er niet aanzitten om het schoon te maken aangezien ik bang ben dat er dan misschien weer een bloeding ontstaat.

Parkieten-Freak

Jeetje.... :( wat naar voor Vledder.
Maar inderdaad: het effect van een klein druppeltje bloed is groot. Laat Vledder binnenkort maar lekker baden, dan heeft ze snel weer een mooi koppie! ;)


Chicowen

Jeetje, dat ziet er naar uit zeg!
Gelukkig dat het nu al een stuk beter is!
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Annika

Citaat van: Parkieten-Freak op mei 06, 2006, 18:49:39
Jeetje.... :( wat naar voor Vledder.
Maar inderdaad: het effect van een klein druppeltje bloed is groot. Laat Vledder binnenkort maar lekker baden, dan heeft ze snel weer een mooi koppie! ;)

bevochtigen met water uit sprayflesje doen we wel, zodat het wat minder aankoekt, maar echt lekker vindt ze het ook niet geloof ik. Muts die ze is gaat ze ook niet in het badje, maar het zal vast wel een keer mooier worden he. Ben allang blij dat het niet iets ernstigs blijkt te zijn, pfff.

Ingrid

Arme Vledder, het ziet er naar uit.