In Memoriam

Gestart door tries, april 29, 2006, 19:04:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tries

Lieve Coco,
Wat zijn wij blij dat wij toch nog twee,bijna drie jaar van je hebben mogen genieten.
Wat voelen we ons leeg en verdrietig. :(
En ook zo schuldig.Had ik maar eerder deze site ontdekt. :(
We missen je zo ontzettend!Het is zo stil in huis nu!
Geen Coco lieeeeeef,Coco schoon huisje,Coco snoeppie,en Coco pas op! meer.
We hebben je een waardig grafje gegeven bij ons in de tuin.
Dichtbij.
Iedere dag brand er een kaarsje op je grafje.
En iedere avond voor het slapen gaan zeggen we nog steeds "trusten Coco".
We zullen je nooit vergeten en we houden heel veel van je,bedankt voor alles wat je ons gegeven hebt!
Baasje en Vrouwtje.

Ingrid

Hoi Tries,

Wat een verdrietig binnenkomen op het forum. Ik wens je veel sterkte met het verlies van Coco.

Groetjes, Ingrid

tries


Maur@

Dat is echt heel erg verdrietig. Wens je veel kracht en sterkte. Wat is er gebeurd?

tries

Hoi Maur@,
Toe we bij de dierenarts kwamen ( hij heeft speciaal voor ons tijd gemaakt,hij moest eigenlijk weg ) kon hij helaas niets meer voor Coco doen.Coco was de stadium van behandelen voorbij.Hij vertelde ons dat hij vermagerd was.Mijn vriend en ik zagen dat niet :((En dat als hij een bloedproef ging doen dat Coco dat niet zou overleven.De bloedproef zou eventueel laten zien wat er aan de hand was.Coco zat ineens erg bol en op twee pootjes.Ook praatte hij niet meer in zijn slaap,en reageerde niet meer op ons of de katten.Hij at nog wel en dronk ook nog.Achteraf at Coco best wel veel.Maar Coco is ons eerste parkietje en we zijn dus leken.Daarom ben ik eerst naar een dierenwinkel geweest om advies te vragen.In een andere topic heb ik mijn reactie op de dierenwinkels gegeven.Wat een ellende.Daarom voel ik mij zo schuldig,omdat ik niet gelijk naar de dierenarts ben gegaan. :( Uiteindelijk hebben we Coco mee terug naar huis genomen om hier te sterven.De volgende dag hebben mijn vriend en ik Coco begraven. :(

sara

 :( gecondeleert met coco :(


groetje toekie en poekie en pucca en roosje

Idske

Gecondoleerd en veel sterkte!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

Hoihoi,

wij wensen jullie veel sterkte met 't verlies van jullie vriendje.

't Is nooit makkelijk om iets of iemand die je lief hebt te verliezen, maar als je ze niet vergeet zullen ze nooit helemaal weg zijn maar altijd op 'n speciaal plekje blijven. Bewaar je herinneringen en leuke dingen dan vergeet je hem nooit.

Nogmaals, veel sterkte namens ons alle 6.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marretje

Wij hebben een parkiet gehad Cosmo, die had dezelfde klachten. Wij kregen van de da antibiotica mee en het advies voor roosvicee maar ook hij heeft het niet gered. Dezelfde dag overleed hij savonds. Omdat hij nog at en dronk mochten we het even aankijken omdat stressen ook de dood tot gevolg kon hebben. Dit is op 1e paasdag geweest. Wij waren er stuk van en ook Cosmo ligt bij een seringenstruik een prachtig plekje.

Maar wij wensen je enorm veel sterkte met dit verlies omdat ook wij weten hoe zeer dit kan doen.

tries

Hoi Marretje,
Ook wensen wij jou ook heel veel sterkte toe!
Groetjes Tries.

Peedee

Wat vreselijk om te horen!  :(

Ook hier heel veel sterkte toegewenst, echt heel spijtig om dit soort nieuws te horen!
Ik heb Peedee dan wel net, maar ik wil hem nu al niet kwijt, dus ik kan me voorstellen hoe je je ongeveer voelt.
Dierenartsen kunnen wonderen verrichten, maar ook voor hen houdt het op een bepaald niveau op. Ik wrk in een dierenkliniek en zie af en toe ook van die nare dingen...

Nou nogmaals heel veel sterkte!
Liefs, Chantal & Peedee

tries

Graag wil ik iedereen op deze manier bedanken voor de steun die we krijgen na het verlies van Coco :(
Dit doet ons erg goed!
Fijn dat er mensen zijn die meeleven! :)
Groetjes Tries.