Ik vond zo een lief filmpje op mijn pc

Gestart door Maur@, mei 02, 2006, 21:10:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

van Hompeltje, een paar dagen voor hij stierf. Weet iemand hoe ik dat aan jullie kan tonen. Het is niet eng, hij is daar nog gewoon heel erg levendig en wandelt door de tuin.

Ingrid

Kun je het niet op clubs zetten? Anders mag je het naar mij sturen dan wil ik het wel op mijn webruimte zetten??

Maur@

#2
Ingrid, ik heb geen mailadres van je. Als je naar ****, dat is mijn achternaam en dan @ en dan ****.nl je mailadres stuurt zal ik kijken of ik het naar je kan sturen.

Ik heb even het e-mail adres onzichtbaar gemaakt, zodat Maur@ straks niet bedolven wordt onder fanmaill en zo!
  :P

Ingrid

Ik heb je al een mailtje (en pb) gestuurd ;).

Maur@

#4
De mail is onderweg maar ik ben bang dat de film te groot is voor je mailbox. Ik heb het filmpje al ingepakt als een rar bestand.

PS dat dacht ik dus al. Ik heb hem al retour. Ik ga even kijken hoe ik hem kan inpakken zodat je hem kunt ontvangen.

Hihi dat dacht ik al, heb je al nieuwe mail gestuurd met daarin ander emailadres ;).

Ingrid

Voor de liefhebbers het filmpje is hier te downloaden:
http://members.home.nl/isd/film/P8200044.MP4

Ik zal kijken of ik het filpmje kan integreren binnen mijn website (als Maur@ toestemming geeft natuurlijk). Dan is het ook gewoon op mijn website te zien.

Maur@

O lieverd je bent geweldig. Ik had net een nieuw topic geopend bij mededelingen wat een kruipertje is. Als ik je kon zoenen deed ik het, dus bij deze KZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

Maur@


Parkieten-Freak

Aaahhh wat een schatje was Hompeltje!!! :-*
Echt een heel lief filmpje van dit dappere parkietje!
Heel jammer dat Hompeltje niet meer in jullie midden is....... :( ik kan me voorstellen dat jullie dit kleine vogeltje verschrikkelijk missen.
Wel erg fijn dat je ons deelgenoot maakt van dit mooie moment Maur@  :)


Maur@

Je ziet heel goed op het filmpje dat Hompel zijn warmte al niet meer kon vasthouden. Zie je hoe hij zelfs helemaal "bol" rond loopt. Ik wil dit met iedereen delen om te laten zien hoe een kruiper eruit ziet. Niet enkel een foto maar een bewegend beeld. Dat zegt denk ik toch iets meer.

Safrena

#10
Het filmpje staat hier
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=7303.new#new

Dan kan deze op slot denk ik  ;)