even voorstellen

Gestart door marielle231, mei 04, 2006, 14:28:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marielle231

hallo allemaal  ik ben Marielle en kom uit Zwolle,

eergister heeft spooky onze kat een kadootje gevangen op het balkon,
een jong parkietje  :(
gelukkig had het beestje helemaal niks en had ik op internet al een advertentie neergezet dat ik een parkietje gevonden had,
nog geen reacties helaas, al hoewel een parkietje weer thuis hebben is wel erg leuk,
heb ze zo'n 10 jaar geleden ook gehad maar omdat ik op kamers ging  mochten de 2 pietjes niet mee en dus zijn ze naar mijn oma verhuist, vorige week is de laatste helaas overleden,

Deze Parkiet heb ik maar Elmo gedoopt dit omdat ik Elmo geweldig vind en de kids dat goed kunnen uitspreken,

Het is zoals ik zei nog maar een jong parkietje en ook wel redelijk tam, klimt op je vinger en vandaag met vliegen ging die op me schouder zitten en wilde er niet meer af  ::) :-*

je hoeft ook niet achter hem aan te rennen om hem weer te kunnen pakken maar klimt rustig op je vinger,

De katten vinden het GEWELDIG maar mogen niet bij hem in de buurt komen van mij,

Elmo vliegt trouwens rond in een aparte kamer waar de katten niet bij kunnen,
de woonkamer is nog niet geschikt voor een parkiet want overal zijn er ramen die nog niet bedekt kunnen worden.

Als ik de eigenaar niet vind en me vriend vind het goed blijft die lekker hier,
Hij zit nu in een hoge hamsterkooi misschien niet ideaal maar op dit moment groot genoeg voor 1 parkietje,
wel  gelijk stokjes gehaald en voerbakjes, zand en voer
als die blijft komt er natuurlijk een grotere kooi en met de tijd wel een 2de parkietje bij 2 vind ik toch altijd gezelliger dan alleen,



Chicowen

Hej Marielle!
Welkom op het forum!
Wat goed dat je Elmo opgevangen hebt! Fijn dat hij/zij helemaal ongedeerd is.
Jammer dat er nog niemand op je advertentie gereageerd heeft.
Heel veel plezier met de kleine Elmo!
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sam

Elmo had het niet beter kunnen treffen dan bij jou. Fijn dat je voor hem wilt zorgen. Hopelijk komt zijn eigenaar nog te voorschijn en anders zal hij het bij jou zeer zeker goed naar zijn zin hebben.

Parkieten-Freak

Hallo Marielle, welkom op het forum!
Wat fijn dat je dit parkietje opgevangen hebt! Helemaal leuk dat je vroeger zelf ook parkieten gehad hebt, dus je weet al heel wat over deze leuke vogeltjes. ;)
Het is inderdaad oppassen met de poezen, en zeker aan te raden om de vogels in een aparte kamer te houden waar de poezen niet in kunnen. Wel zou het heel leuk zijn als Elmo een vriendje krijgt!!
Succes! :)